Tack för riktigt bra input allesammans, älskar att många är så hjälpsamma på detta forum.
Landade tillslut i att köpa bifogad. Precis fått hem den och bara testat några dagar men tror det blir riktigt bra ![]()
Tack för riktigt bra input allesammans, älskar att många är så hjälpsamma på detta forum.
Landade tillslut i att köpa bifogad. Precis fått hem den och bara testat några dagar men tror det blir riktigt bra ![]()
Någon som testat Thules ryggsäckar tex Aion 40L
Även om köpet är genomfört måste jag tipsa om denna: Travel Pack 3 - Black — Aer | Modern gym bags, travel backpacks and laptop backpacks designed for city travel
Älskar detta märke för deras look, kvalitet och hur väskorna är organiserade. Har flera väskor därifrån och alla är som nya efter 1-2 års användning.
Har denna från Thule:
Den är bra och skyddar datorn väl. Dock tycker jag att vadderingarna gör att de mindre fickorna känns lite trånga om man fyllt stora facket.
Har en Thule Crossover2 30L. Väskan är gjord för det TS beskriver med separat fack för dator och platta skiljt från stora facket. Väskan har även fack med RFID-skydd samt ett krosssäkert skydd för glasögon.
Flyger inte med väskan själv men tror den skulle funka bra för det ändamålet. Var rädd att den skulle bli i största laget för mig som är på språng ofta men är helnöjd.
EDIT: Länk! Thule Crossover 2 | Thule | Sverige