Hejsan
Vad är den billigaste mobiltelefonin som går att få?
Hur mycket betalar du för det? Själv betalar jag sådär 50kr/månaden.
Hejsan
Vad är den billigaste mobiltelefonin som går att få?
Hur mycket betalar du för det? Själv betalar jag sådär 50kr/månaden.
Kontantkort finns ju annars, om man inte gör så många samtal själv och inte behöver data. Är nog det billigaste du kommer undan.
Halebop Go tex: varje samtal 2kr och SMS 50öre.
Det känns mer givande om du berättar vad som ingår i samtal, surf och vad det är för ett abonnemang. Annars blir tråden ganska meningslös… om du frågar mig. ![]()
0 kr för mobilen och 0 kr/månad för abonnemanget. Använder företagsmobilen enbart
Var betalar du 50 kr/mån?
Samma här. Kostar bara 40h/v och att företaget monitorerar all porrsurf.
599 kr/mån på företaget. Fria samtal. Fri datamängd i Europa. 5 datasim.
Man får vad man betalar för
Jag har samma hos Telia men med ett datasim. Vem ger fem?
Jag har precis bytt till ett dyrare abonnemang men tidigare så har jag haft hallon som budget lösning.
Hallon: 109kr i månaden.
I det ingick 8gb surf i månaden och det som inte användes sparades i en pott man kan använda när du behöver surfa onormalt mycket. (Detta tycker jag generellt är en toppenidé och bör vara praxis.)
Budget abonnemang. Dålig täckning, långsamt internet. Skulle inte rekommendera till någon. Men med tanke på priset så var det en trade off jag ville göra just då. (Från början kostade det 45 kronor i månaden, sedan 99 och sist 109).
Telia. Jag har ett gammalt abonnemang.
Jag tror maxantalet var 3 eller 4 st. Gick att beställa på nätet för 49kr/mån. Jag har under åren lyckats få rabatt på datasimkorten. Tror jag betalar får nån av dom.
När jag gick från 3 till 4 vad det via säljare, det va ett trassel utan dess like där Telias försäljningsbolag skötte det svindåligt. När jag nöp det femte är det lite konstigt, jag tror det va en miss i deras spärrsystem på nätet som gjorde att jag lyckades beställa ett till.
För mig är det väldigt billigt med 599 kr/mån för 5 internetabonnemang och ett mobilabonnemang, alla med fri surf. Jag villhöver flera.
Får man fråga vad du använder alla till?
Sorry men här blir jag lite otydlig, dom sitter i mobilroutrar
Vad jag har hört så får inte Leverantörerna sätta olika prioriteringar/låta någon operatör få mer kapacitet. EU har satt dom reglerna.
Med andra ord kan vi ta Fello som exempel. Bör med andra ord ha exakt samma kapacitet i nätet som Telia och därmed funka identiskt.