Göteborgsposten och NY-Times för 1kr i 6 månader. Helt ok, så slog till.
Lade även in en påminnelse i mobilen att säga upp det om 5 månader.
Göteborgsposten och NY-Times för 1kr i 6 månader. Helt ok, så slog till.
Lade även in en påminnelse i mobilen att säga upp det om 5 månader.
Snyggt! Det kan knappast klassas som att vara slösaktig och impulsstyrd
Själv har jag inte tid att läsa tidningar tyvärr (småbarn etc) men annars hade jag nappat också.
Själv klickade jag hem en bilbarnstol igår. Och en present till frugan nedsatt från 1000 kr till 700 kr. Vågar inte skriva vad jag köpte
ifall hon skulle snubbla in i tråden….
Don’t kiss and not tell ![]()
Glömde av att jag shoppat en drös hue prylar från proshop.
16st GU10 RGB, nya pro hubben och rörelsedetektor för utomhus. Blir bra uppgradering av utebelysningen.
Tillkommit Samsung S10 Ultra med tangentbord. Missade den bästa dealen där man kunde få den för ~3700 utan tangentbordet men landar på ca 5000 med inbyte av min gamla S8+
Helt ok för att hoppa fram två generationer och upp en storlek, S8’an var också fyndad så får över halva nypriset i inbyte.
Inget för mig på Inets “hemliga” stream även om priserna som vanligt var superbra.
Sneglar på en spishäll från elgiganten och ett till PS5 spel (Final Fantasy Rebirth), men ska kika Inets och Webhallens streams ikväll innan jag shoppar något mer, det har dragit iväg rätt bra nu. Sen får det vara lugnt ett år ![]()
Tack för tipset!
Stör mig att jag missade plattorna och buds 3. ![]()
Har varit sugen på Hue utomhusarmaturer men tycker 1500kr per armatur är alldeless för dyrt när man vill ha flera. ![]()
Ja, det drar iväg fort när man har många lampor.
Vill byta resterande utebelysning till hue också men då måste jag byta de armaturerna med så det får vänta något år till.
Plattorna finns i lager igen men inte lika bra pris (koderna LIVESIGNUP och LIVEBF25 verkar fungera fortfarande).
Tack snälla för tipset-ett pris för en produkt som är värt att utvärdera ett år och vänta med stavmixer-inköp tills nästa år istället. Hade nån liknande produkt innan, fast Tupperware. Den var värdelös för man skulle vrida och snurra den själv. Den var tungarbetad, och man blev lätt trött i handlederna. Att den är diskmaskinskompatibel är inte det viktigaste-inte när det är i konkurrens med priset iaf. Det var mer att jag såg att den gick att diska i maskin, och då kanske det var värt de 1000 kronorna.
@Fonzie Jag tror jag haft en sån där alligator men kastat den åt helsike när den inte ville skära sig igenom lök öht. Men det finns kanske olika kvalitet på de där också?
@HerrM Haha, ja den där närvaron ger sig verkligen till känna när den gäller lök och vilken kniv som helst egentligen
Min man körde tom med dykmask för att skydda ögonen när det var stora mängder han skulle hacka (innan vi hade vår matberedare)
Vi har knappt någon plats i våra frysar, så vi “preppar” och fryser in så lite som möjligt om det går. Vi är självförsörjande på grönsaker, så kylar och frysar är proppfull med saker från trädgård och skogen. Men då är det de grönsaker som inte går att “lagra” utanför kylen som vi fryser in. Annars hade jag nog gärna choppat upp allt på en gång (vi har en riktig monstermatberedare som vi är supernöjda med-förutom handdisken av den) och fryst in även den. Jag är inte tillräcklig finsmakare att jag tror jag känner skillnad på färsk och frusen lök
![]()
Jag har använt min i 10+ år, tricket är att skära stora lökar i tre-fyra skivor. Annars kommer man inte igenom, för bladen gör att löken då hamnar i fel vinkel.
Men små räcker med att dela på mitten.
Jag har hoppat på Telia bredband 300/300 för 324 kr i månaden istället för mitt bahnhof 250/250 för 569 kr i månaden.
Sen köpte vi en ny platta till dottern då vår yngsta kommer få ta över hennes platta när tiden är inne. Blev en samsung s9+
köpte även nya airbuds 3 till mig själv för 890 kr istället för närmare 2000 kr.
Hade velat köpa ny mobil samsung s25 men tycker inte priset är tillräckligt bra än så avvaktar.
Blev en ps5 pro, ser framemot att lira arc raiders!
Slog till på Viaplay Total för halva priset i 12 månader (349,50kr/mån). Bär mig emot att lägga sådana summor på streamingtjänster, men svårt att se att det går att få till en bättre deal (med mindre än att man köper någon paketlösning, vilket för mig är ointressant).
Priset man betalar som fotbollstönt.
Jäkla trevligt med att köpa två Hue-produkter från Proshop och få 35 % rabatt. Tack för tips!
Denna slog jag till med, väl medveten om att liknande erbjudande brukar återkomma med par månaders mellanrum.
Är det någon som hittat saker som det är MER rea på nu när det verkligen blev Black Friday på riktigt? Finns det isf något sätt att hitta dessa saker?
Handkontroller till PS5 är billigare idag än jag sett tidigare i veckan.
Hur man hittar, ha bevakning på prisjakt, kolla reklam-mail, håll koll på fyndtrådar på olika forum.
Sweclockers har bra och och aktiva trådar, också en för övriga fynd som tar upp annat än hemelektronik. Swedroid har en. Robsoft har en. Finns säkert på andra forum också beroende på ens intressen ![]()
Det jag skulle ha hade ökat med 400kr från förra veckan.
Slog till på 2 liter mjölk igår under BF hysterin. Fick slås mot diverse pensionärer då jag handlade strax efter lunch.
Fan du är proffs👏
Har köpt en bilbarnstol och en Lumonite Compass V7 Pannlampa nu också ![]()
Lyckades öka rabatten på pannlampan från 19% till 25% genom att köpa två varor (“25% på allt om du köper två varor!! - jag adderade en handvärmare för 30 kr” och sparade därmed några kronor till
)
Det finns såklart billigare pannlampor men vi är väldigt nöjda med vår Lumonite Compass och har länge tänkt att vi skulle vilja ha en till.