Bra Black Friday-erbjudanden

Jag letar efter bra Black Friday-erbjudanden, och jag är särskilt intresserad av tjänster som telefon och internet!

Är det någon som vet en annan bra hemsida som samlar erbjudanden? För många andra länder finns pepper.com.

2 gillningar

Använder Prisjakt. Du kan bevaka en produkt och få notifieringar när priset når under en viss nivå…

De har även en avdelning specifikt för Black Friday.

3 gillningar

Super. Förutom att prisjakt inte fokuserar på tjänster som t ex bredband och telefoni…

Jag hade kikat på Bredbandsval t ex. Och sen hängt på låset på de olika operatörernas sidor under just black Friday.

Prisjakt jämför även tjänster. Vill du jämföra mobilabonnemang detaljerat rekommenderar jag dock andra sidor.

Det finns sidor specifikt för mobilabonnemang under Black Friday. Även för bredband. Som regel är det samma gamla prisjämförelsesidor.

Misstänker att det kan löna sig att kolla abonnemang regelbundet under sk. Black Week.

1 gillning

Jag tänkte också på den här inlägg som ett ställe där du kan skriva “Hej, det är Black Friday, jag hittade just det här bra”. :slight_smile:

1 gillning

Bra initiativ. Jag är på jakt efter en Sonos One men brukar aldrig finnas bra erbjudanden

Jag letar efter ett bra erbjudande på en mobiltelefon. Någon som har något hett tips? Bra kamera är ett måste :slightly_smiling_face:

Då det finns “bra” telefoner i varje prisklass får du kanske vara lite mer specifik. Går att hitta telefoner från 1000kr till över 25000kr.

Det är alldeles för brett. Vad är budgeten? Android eller iOS? Vilka skärmstorlekar föredrar du? :slight_smile:

Med eller utan abonnemang?

Behöver inget abonnemang iallafall.

Jag tänker android i första taget, min budget är på 7k, max 8k.

Jag reser mycket och tar mycket bilder så det är där jag vill att den ska vara stark. Skärmen får gärna vara stor.

Tack för snabba svar

Hyfsat pris på mediamarkt nu.

3 gillningar

Jag är på jakt efter trådlösa hörlurar till iPhone. Hittar jag någon intressant deal kanske jag kan övertala mig själv att inte köpa nya AirPods.

2 gillningar

Eller varför inte en deal på nya AirPods? :wink:

Är själv sugen efter allt man hört och fått testa. Vill ha ett par in-ear med bra NC att komplettera hörlurarna med.

Jo det hade varit fint - men räknar inte med några revolutionerande rabatter där… :sweat_smile:

Onekligen en bra deal. Men är på jakt efter en lite vassare kamera. Tack ändå

1 gillning

Nya AirPods PRO gen 2 kan verkligen rekommenderas, sanslöst mycket bättre ljud (framför allt basen) än första generationen, går även att spela upp ljud och söka upp som föremål (hitta min iPhone)

Värt varenda krona om man är iPhone användare.

För android användare rekommenderar jag Huawei Freebuds Pro Wireless In-ear - Hitta bästa pris på Prisjakt

2 gillningar

LG OLED77C1 77" 4K Ultra HD (3840x2160) OLED Smart TV

19.990kr på Elgiganten o Mediamarkt.
Kostat 22.990kr innan.
Bra deal.