Jag vill köpa en Iphone 16 (den “normala” billigare modellen med 128 GB minne), alltså inte en “pro” (om ni nu inte kan övertyga mig att ändra mig), samt en strömadapter och ett mobilskal.
Iphone 16 verkar kosta runt 10 000 kr som ny, strömadapter 270 kr och skal har jag ingen koll på alls ännu. Endast nya saker och originalprodukter är aktuellt förresten.
Hade helst önskat att den var billigare än 10k därför tänkte jag fråga här om någon här har koll på erbjudanden/var man kan hitta Iphone 16 billigast.
Min frågor:
Vet någon här om vad det finns för aktuella erbjudanden/rabatt/cashback som gäller köp av ny Iphone 16/Samsung Galaxy S25/24?
Finns det någon här som har en någon av dessa smartphones själv? Hur mycket betalade ni och var köpte ni den?
Vilka skal har ni? Är 270 kr för strömadapter det billigaste som finns om man vill ha Apple original laddare?
Hoppas att någon här vet något om mina frågor och skulle kunna tänka sig att hjälpa till
Iphone 16 128 GB kostar strax under 9000 SEK hos flera seriösa återförsäljare (kolla på Prisjakt). Har du Coop Mastercard så har Power 10 % på Apple-produkter denna helg också.
Och en ny Iphone-modell kommer släppas inom någon vecka/månad, då kan det finnas möjlighet att hitta föregående modell till lite rabatt.
Galaxy s25 via Benify/Mecenat Alumni, få 2000 kronor extra rabatt om du skaffar ett abonnemang hos Hallon och säg upp det direkt. Totalt 4993 kronor. Går nog inte att få ett bättre pris för en flagshipmodell från aktuellt år. Kostar mer att köpa begagnat på Tradera. Då snackar vi en bra deal.
Är du sugen på en PS5 så är Comviqs deal bra som tidigare nämd. Halebop är ett bra alternativ också:
S25 Halebop: 10 296 kr under 24 månader (429kr/månad) inkl. 30GB abonnemang och Galaxy Buds 3
S25 Comviq: 14 616kr under 24 månader (609kr per månad) inkl 16 GB abonnemang och PS5 slim digital edition, alternativ 15 336kr (639kr per månad) med 64 GB i stället
Bra fråga. Tele2 har faktiskt nästan samma kampanj:
Jag kommer antagligen nappa på halebop’s kampanj i slutet av månaden. Telias nät, billigare och inkl. earbuds som passar bra till telefon. Om man nu inte precis också letar efter en PS5.