Bra Black Friday-erbjudanden

Autodude.se har bra erbjudanden på biltvättsprylar, runt 50 % på väldigt mycket.

1 gillning

Reebok har upp till 50% rabatt. Om du googlar lite får du en rabattkod for ytterligare 15%.
https://www.reebok.se/

Solklart.
https://www.oneplus.com/se/oneplus-10t

Om du kan tänka dig 8500 gå på pro! Då får du kamera utvecklad i samarbete med Hasselblad, något som torde pirra till i den fotointresserade som inte är alldeles för ung.

Jag tycker Röda Korset har bästa (eller i alla fall roligaste) Black Friday-erbjudandet. Under hela veckan kör de dubbla priset på alla varor i gåvoshoppen.

14 gillningar

Ett fint erbjudande. Jag börjar dock övertala mig själv till en s22 ultra… 9990:- på flera sidor…

Verkar vara den bästa kameramobilen där ute…

Opus bilbesiktning ger 200 kr i rabatt på besiktningen, jag skulle ändå boka så passade på.

Rabattkod: BLACKW22

3 gillningar

Bra tips - jag måste boka besiktning snart…

Opti erbjuder halva avgiften i tre månader om en sätter in minst 2 400 kr senast måndag. Bra deal som jag tar.

Faktum är att det till och med blir i sex månader p.g.a RT-samarbetet med Opti sedan tidigare om man anger koden vid registrering :slight_smile:

1 gillning

RT-rabatten har jag missat.

Google Pixel 6a (deras budgetvariant) är nedsänkt till 2999kr. Snabb Androidtelefon med bra kamera för den som inte behöver det mesta bästa.

3 gillningar

Nu får du vara tyst. Jag är så j-la förbannad på mig själv som köpte den för någon månad sedan för två sjuka tusen kronor för mycket.

(Men du har rätt: bra telefon till ett sjukt bra pris.)

1 gillning

Segt, men fortfarande ett bra pris. Bra bit under premiumsegmentet kring 15k. Köpte igår, efter 10 år med iphones, väldigt nöjd so far. Funderar på deras buds, har du dom?

Nej, kör lågbudget Noname. Sedan ska sägas att jag köpte denna till frun, men hon ville ha en smalare mobil. Så jag beställde en Sony Xperia till henne med Black Friday-pris. Så ska ta över Google Pixel-luren nu i helgen.

Tershine.se släpper en massa bra paket på sin hemsida, även lite nya produkter. Kolla deras Instagram för att se paketen. Släpps vid midnatt, en del brukar ta slut rätt fort. Det är alltså biltvättsprylar.

Samsung S8 tablet
Få minst 2000:- rabatt om du byter in nån gammal samsung manick. Telefon eller padda funkar.
Nu kommer jag inte köpa det här själv då jag inte har användning för nån padda men kanske nån annan har det:

Om man har Benify så har de en kod för JBL:s egen hemsida som ger 20% extra rabatt på deras produkter. Jag köpte tex en JBL Xtreme 3 för 1716:- (Bästa pris på prisjakt är 1990:-)

Klassiska Bose QuietComfort 45 over-ear hörlurar jag själv älskar och använder på jobbet, under resor etc. pga väldigt bra ANC, bra ljud och tillräckligt bra för samtal även i högljudda miljöer. Cleant utseende för att vara over-ear.

Säljs med nytt fodral under namnet SE, ca 30% rabatt just nu. Rekommenderar starkt! :slight_smile:

https://www.netonnet.se/art/ljud/horlurar/on-ear/bose-quiet-comfort-se-black/1027536.9294/?utm_source=prisjakt.nu&utm_medium=cpc&utm_campaign=prospecting_conversion_prisjakt-prisjamforelse_se

2 gillningar

Funkar brusreduceringen bra på flyg?