Börja spara med LYSA. Hjälp

Riktigt bra jobbat och om några dagar senast fredag eller något sådant har du Swedbank Robur Access Global i portföljen. :+1:

Ja mycket blir lite komplicerat med alla uttryck, men är inte mycket man behöver förstå sig på egentligen. Lyckas du få till ditt automatiska sparande på 2500kr i Swedbank fonden och har AP7 Såfa (standardvalet i PPM) så har du i gjort ett fantastiskt jobb i att trygga din pension.

2 gillningar

Att det står 0 kr I tillgängligt belopp beror väl på att hela summan är investerad.

Finns det ingen byt funktion så får du först sälja och sen köpa den nya fonden.

2 gillningar

Ja det stämmer nog, jag var inne på fel flik. Jag gick in på rätt flik nu, så gick det att köpa,sälja eller byta. Så jag bytte hela innehavet till Acess Global. :slight_smile:

2 gillningar

Bra!
Var beredd på att hela bytet lär ta någon vecka.

1 gillning

Jag var bara inne på fel flik hehe :stuck_out_tongue_closed_eyes: hittade allting nu när jag gick in på rätt flik, så jag bytte bara hela innehavet till Acess Global. Tar 2 dagar innan den nya syns på kontot.

Ska jag inte ha kvar Acess Global nu då när jag fick igång det? :slight_smile:

1 gillning

Jo vars, jag har märkt det :joy: Tack så mycket för all hjälp. :star_struck:

1 gillning

Nu ska du ha det kvar för att nu kan du det sköta från soffan hemifrån och då har du riktigt bra sparande långsiktigt. :+1:. Nu ska jag ta bort det vad jag skrev att du har dålig kunskap välja fonder hemifrån. Haha. Kör på det och ladda på månadsvis i global indexfonden.

1 gillning

Det är lugnt, nu kan du fira att du gjort nått bra för framtiden :tada:
Om du vill levla upp pensionssparandet ytterligare: Kolla om du har tjänstepension på jobbet, kolla så du har AP7 Såfa, försök få upp lönen :+1:

1 gillning