Löste sig med att skicka skärmdump på sparkontot och senare visa kontoutdrag, deklarationer och lönespecifikationer. Har skrivit kontrakt idag :).
Mäklaren ringde dock en timme innan mötet och bad mig inte nämna något om att jag bor i föreningen eller att jag planerar att renovera & sälja, mest för att inte göra det dramatiskt under kontraktskrivningen (antar det är för att säljaren inte ska känna sig blåst/sålt till underpris).
Men väl när jag fått alla handlingar märker jag att i budhistoriken framgår bara initialer , dvs den förra budgivarens initialer och mina initialer. Har tidigare fått budhistorik och då framgick hela namnet så fick en konstig känsla av att mäklaren kanske gömmer något där och inte vill att förra budgivarens namn ska framgå? Är det rätt normalt man bara skriver initialer? Ska jag kontakta mäklaren och be om fullständiga uppgifter om tidigare budgivare? Med tanke på att förra budgivaren budat utan att vara på visning m.m känns det konstigt även om jag nu är nöjd med priset jag fick på lägenheten.