Hittade denna:
49% rabatt på blå läsplatta
Kod: 50S10
Galaxy Tab S10 FE+
Köpte begagnad dator på inrego och testade massa koder på måfå. “Dustin” gav mig 10% rabatt. ![]()
Ett tips är att prova stora företag, Telia, Dustin mm eller Benify, Nordea mm. Och alltid kolla Benify, Mecenat och liknande portaler givetvis. Har man en kod typ SOMMAR10, prova då SOMMAR20 t ex. Många företag har gamla ganska enkla system för rabattkoder men vi går mer och mer åt personliga.
Sen har jag RSS bevakning på fyndtrådarna på swec så jag får mejl om bra tips. Och sen har swec dedikerade fynd portaler vid särskilda reor, t ex nu för prime days.
Episkt tips!
![]()
Apotea har 15% rabatt inatt, fram till 8.00 den 16 juli. Med rabattkod SOMMARNATT.
Dags att köpa maskindiskpulver och ekopopcorn. ![]()
Just nu får du 10% rabatt på allt med rabattkod: SOMMAR25.
Tänker främst för alla som funderat på att köpa nya boken av Nick Maggiulli.
Köpte just några lådor choklad härifrån till förskolans personal - tack för tips, gratis frakt funkade ![]()
Rabattkod för 3 månaders Spotify Premium för nya kunder.
Men det har väl spottan alltid? Utan kod alltså.
Ingen rabattkod, men vill tipsa om att Spotify har tre månader gratis ljudböcker+ erbjudande fram till imorgon. Den 15 februari 2026.
Kom ihåg att lägga in en påminnelse om att säga upp ljudboksdelen bara, om ni inte vill fortsätta efter tre månader.
Kul med lite extra lyssning fram till våren kommer. ![]()
Tänk om det ändå fanns en plugin som sparade pengar åt en gratis med rabattkoder… ![]()
![]()
Oväntad läsning. Ligger just nu i ett rum i Tallbacken och letar efter koder för nästa köp! ![]()
Viaplay, någon som har en rabattkod så man kan se kvällens match utan att bli ruinerad? ![]()
99% helt okända affärer som ingen människa skulle handla från…
Snarare 100% okända butiker och de som listas känns som scam-butiker.
Mecenat alumni och Hyresgästföreningen är de sidor jag hittat bäst rabattkoder.
Appen Rabatta tycker jag funkar allra bäst. Har en automatisk ”pop up” när man är inne på en webshop, som testar rabattkoder och applicerar dem automatiskt om det är någon som funkar.
Hörde den här för Montrose i reklamen i podden Kapitalet:
Nya kunder får tre månader premium utan kostnad med koden “kapitalet”
Den här är intressant, ska definitivt undersöka, tack för tipset!
Går troligtvis emot köpvillkoren hos dom flesta bolagen. Appen Tickital bryter mot Västtrafiks regler – gjorde succé i Draknästet på SVT | Göteborgs-Posten
Det var okänt för mig! Har bara köpt SL-biljett, och eftersom den köpta biljetten från Tickital öppnas i SL’s egna app verkar det inte vara något problem. Har även mött kontrollanter när jag haft Tickital-biljett och de sa inget. Västtrafik är ett annat företag så de har nog andra regler! Synd! De som vill kan ändå använda min Tickital rabattkod: 1CGYTB