Delete ... tack (ångrar inlägg)

1: Styrelseuppdrag på pre-bono basis. Skulle nog kunna ta ca 10.000:- / mån betalt här.
2: Projekterat och byggt ett hus med x antal lägenheter. Skulle nog kunna vara ett heltidsjobb… Projektet är klart och det får dröja ett tag innan jag gör detta igen.

En fråga till gruppen. Jag har stor erfarenhet av försäljning, marknad och växande av bolag. Hur kan jag dela min erfarenhet och få betalt för detta?

1 gillning

Bettar en del på sport. Brukar gå plus några tusen i månaden. Inget jag skulle rekommendera någon annan till dock såklart!

Delägare i bolag som tillverkar och säljer hundgodis. Ger inga pengar ännu men roligt och utvecklande

4 gillningar

Vad för för nätbutiker om jag får fråga? Sköter du lager etc själv?

@Bosse_B Båda butikerna är inom textil och vi har allt lager i vår bostad. Importerar och exporterar globalt. Underlättar att huset är stort.

1 gillning

Det finns många nystartade fåmansbolag som har utmärkta nykläckta idéer och produkter men som försent förstår att de inte kommer vidare utan försäljningsbiten och rätt marknadsföring . Kanske de förstår men skjuter det på framtiden tills deras produkt är färdig eller så vet de att de inte har råd att anställa en säljare och istället själva gör några tafatta försök att sälja innan den olönsamma verksamheten går ner på sparlåga eller läggs ned. Finns det verkligen ingen mötesplats för detta?

2 gillningar

Det där så bra.

Jag har sålt mycket i mina dagar hur kan jag göra min kompetens tillgänglig för småföretagare som har en kanon produkt/tjänst men inte är bra på försäljning? Tips någon?

Riktigt bra @aktiegubben

Jag har tyvärr inte hittat rätt forum ännu. Om någon har tips så är jag intresserad.

Det måste finnas en digital mötesplats där man kan finna sina vapendragare för att gå samman med målet att driva fram och sälja idéer/produkter/programvara/system eller vad det må vara.

2 gillningar