Dubbla examen civilingenjör och ekonomi

Jag tycker en examen räcker. Även om jag själv har ytterligare en examen som jag tagit senare i livet, så hade jag satsat på

  1. Ha kul!!! Ungdom och stundent åren kommer aldrig tillbaka
  2. Engagera dig i student organisationer eller arbeta med något du tycker är kul. Även om orelaterat till Civ Ing jobb så ger det erfarenhet. Ofta frågar rekryterare och framtida chefer mer om vad man gjort utanför studierna
  3. Om du vill läsa mer ändå, ta något helt annat som ger dig en bredd som inte andra har. Historia, psykologi eller något.
  4. Och du glöm inte att ha kul :grinning:
4 gillningar