Jag läste något om att man kanske kunde få ned administrationsavgiften från 0,65% till 0% genom att ändra tjänstepensionen från personlig rådgivning som det är nu till självservice.
Har någon varit med om att göra detta?
“Vi har vad som heter “Friplan”, vilket jag misstänker ni också har, det finns dock två varianter, en med rådgivning som kostar och en som heter självservice som inte kostar. Så jag är i processen att frånsäga mig rådgivningen för att få bort denna avgift.”