Jag kör med Ionity. Funkar klockrent i Sydsverige och upp till iallafall Sundvall.
Jag har ca 8 mil till Ionity i 3 olika riktningar. Så laddar jag till 80% på sista ställen på hemvägen kan jag köra hem, köra omkring lite och sen köra till en Ionity igen på väg bort. Vill jag snabbladda här i stan eller någon annanstans som saknar Ionity tar jag Teslas stationer.
Nu har jag skaffat slöladdare hemma, så jag behöver inte alltid stanna på närmsta Ionityn längre.