Med tanke på det politiska läget mellan Trump/Musk och Ukraina så blir det intressant att följa denna aktie. Den spås kunna ersätta Starlink och har för tillfället rusat på börsen med över 300% på en vecka.
Jag har inte investerat i en enskild aktie på evigheter men funderar starkt på att lägga in en summa i denna. Någon mer som uppmärksammat Eutelsat?
Jag vet inte ifall det redan finns en tråd om detta, i så fall får någon moderator gärna stänga denna och hänvisa till den andra.