Har jag förstått rätt att detta gäller för när man är beskattad på inkomsten i sverige?
För när man är beskattad i Danmark antar jag att man är “fast” i deras pensionssystem.
Har jag förstått rätt att detta gäller för när man är beskattad på inkomsten i sverige?
För när man är beskattad i Danmark antar jag att man är “fast” i deras pensionssystem.