Fått feedback som jag inte riktigt förstår - vad anser ni?

Jag refererar inte till Jan och forumet, utan enskilda forummedlemmar som tillåts/tilläts tala om för alla som inte håller med dom om att ”här är det vi som bestämmer”, och att allt annat utöver deras egna övertygelse slås ner.
Jan gör ett mycket gott jobb i det han brinner för och ska absolut inte behöva ta ansvar för oss medlemmar på forumet.
Det är ju varje individs ansvar att bete sej, Även om tonen kan bli något hård ibland men det är ju svårt att undvika.

2 gillningar

Mycket tråkig inställning och dåligt bemötande du blivit drabbad av. Bra att det blivit bättre nu.

1 gillning

Det där handlar bara om att trycka ner

1 gillning

Jag kan också hålla med om att, för mig, har RT nu blivit mer en verktyg för personlig utveckling. Det finns fortfarande en stark koppling till det ekonomiska och jag är väldig nördig när det gäller aktier, fonder, makrotrender så jag lär mig mycket om det fortfarande här, men det storsta förändring hos mig har varit inom det psykologiska. Min relation till pengar, vilken roll har pengarna i mitt liv, vilket roll vill jag att pengarna ska ha i mitt liv, vad har jag lärt mig om pengar när jag växte upp, vad ska jag ha kvar, vad behöver jag lära om, osv. Så jag tackar er väldig mycket för att ni har gett mig dem verktyg för att min utveckling i denna fronten har vuxit exponentiell.

6 gillningar

Det ska bli spännande att se hur de diskussionerna går! Själv tror jag att framgången med RT har till stor del varit fokuset som du har givit forumet. När forum växer riskerar man att förlora ’the secret sauce’. Jag tror att antingen får man acceptera ett smalare, högkvalitativt, mindre forum, eller blir det ett bredare och större till antal användare - men då gäller det att hitta en ny sås. Inte helt enkelt, men lovar att bidra i diskussionerna.

Jag har tänkt en del efter detta inlägg och ni nämnde i något avsnitt nyligen något om att vi fått följa er resa. Det är just det som jag insett efter detta inlägg att jag fått ut mest av.
Ni fick mig att börja månadsspara i indexfonder, jag tog några steg utanför, funderat mer på företagande (och idag har ett AB) osv. Det fick mig att inse att jag lyckats ta en mängd steg utöver att börja spara Tack vare er och det har verkligen känts som att jag på något sätt gjort det tillsammans med er. Eller i alla fall haft något stöd på min resa genom att följa er (låter kanske sjukt flummigt inser jag :rofl:).
Ni gör ett sjukt bra jobb som hjälpt mig och jag ser fram emot att fortsätta följa och inspireras.

3 gillningar