Flytta hemifrån

Bara att berätta för honom att en snedfördelad arbetsbelastning av hushållssysslorna är en romantikdödare av rang. Annars kommer han fatta det första veckan :rofl:

3 gillningar

Måste bara säga att jag fått så bra svar i denna tråden. Att hela tiden kratta manegen i hopp om att min son skall få det så bra som möjligt stjälper mer än hjälper. Han måste få göra sina egna val, bara så jädra svår att hålla tassarna borta :smile:. Jag skall sitta på händerna och sluta lägga mig i. Jag kommer alltid finnas när han behöver det, men valen måste han få göra själv. Måste även inse att det jag tycker är rätt bygger på egna erfarenheter, vilket inte behöver vara rätt för någon annan. Så släpper detta, har tilltro till att vad min son än väljer så är det rätt för honom just nu.
Tack igen för alla bra svar :pray:t3::blush:

10 gillningar

Haha, det är inte säkert att det hjälper att ha bott själv ett tag… :joy:

1 gillning

Många mammor som verkar ha åsikter om detta. Det är ju inte direkt rocket science att bo själv så jag förstår inte riktigt grejen. Det enda jag tänkte på som nyutflugen var att det kändes så ensamt att sova när man inser att man är helt ensam i hela (lilla) lägenheten. Kändes lite ovant i några dagar

2 gillningar

100%, vi mammor är bara fjantiga och överbeskyddande. Skall försöka hålla tassarna borta å ha mer tilltro till mitt ”barn”. Vi har nog bara svårt att släppa taget å inse barnet blivit vuxet :blush:

Jag tycker att sonen ska köpa en lgh. Aldrig fel att satsa i sitt boende. Kärleken finns det säkert plats för oxå.

Lycka till

1 gillning

Vi skall titta på lägenhet imorgon :blush:, och det är helt hans beslut. Kanske tänker han som sin mig utan att jag sagt min mening :smile:

1 gillning