Forumets mest uppskattade användare ❤️

Noterade nyligen att det bara går att automatiskt levla till trust_level3[1], för att komma till nästa nivå behöver det göras manuellt. Således denna tråd där jag helt subjektivt befordrar till nivå 4. :heart:

Med nivå 4 följer en del perks som att kunna göra fler saker i forumet, men även min och andras tacksamhet och naturligtvis ära. Jag hoppas även få uppskatta dessa personer i verkligheten eller bjuda in till en forum-middag. :slightly_smiling_face:

Läs mer om användarna och motiveringen nedan.

Nominera gärna en person i denna tråden: “Nomineringstråd till forumets mest uppskattade personer”.

Tack för att du hjälper till och gör forumet bättre!
Jan

1. Läs mer om nivåer i Discourse ↩︎

6 gillningar

Första personen är: @Melwa

Få om någon i forumet kan ha missat Melwa. Melwa är en av forumets mest uppskattade personer som ofta kommer in med ett perspektiv som många av oss saknar.

Jag tycker att hennes tråd “På ”studiebesök” i mitt drömkoloniområde. 🌸” är en av forumets mest inspirerande trådar, särskilt eftersom hon som en låginkomsttagare och hjärntrött person saknar många av de möjligheter vi andra tar för givet. Hon ger mig många gånger en reality-check.

Hon trollar med knäna, är pralinmakare, drömmare, överlevare och naturligtivs har hon tagit hem titeln chattmästare och ligger konstant högt på forumets poängtavla. Hon har dessutom redan en egen hyllningstråd som jag inte kan göra reättvisa. Självklart är hon en av forumets ledare och mest uppskattade användare. :heart:

Tack @melwa för att du gör forumet rikare!

40 gillningar

Ytterst välförtjänt :blush:. Trevligt initativ och ett bra sätt att belöna och uppmärksama de som bidrar till ett av om inte det bästa forumet på internet. :clap:

4 gillningar

Glöm inte den andra som fick utmärkelsen. :see_no_evil:

Hoppas många fler får samma omnämnande inom kort. :heart:

8 gillningar

Andra personen: @angaudlinn

Jesper är en av de pesoner som har inspirerat flest människor i forumet och communityn kring att ekonomisk frihet och en tidig pension faktiskt är möjlig. Som en annan användare skrev: "Han har ju dessutom gjort det på en vanlig knegarlön, det är imponerande!". Jag kan bara hålla med!

Det jag personligen uppskattar med @angaudlinn är generositeten i att dela med sig, som de två avsnitten nedan, men även att han är så himla grundad och landad i sig själv. Det är inga extremer åt något håll (bor i hus, har bil, barn etc) utan snarare en tydlig medvetenhet kring vad som är viktigt och inte.

Själv skriver han “ömsint men smådryg skåning.” Håller med om både ömsint och skåning. Smådryg, not so much. :rofl: Allt i kombination (okej då, även smådrygheten) gör honom till en av forumets mest uppskattade personligheter och användare. Det är bara kolla på nedanstående två intervjuer för att se vad jag menar:

Tack @angaudlinn för att du hänger här, är generös, delar med dig och gör våra liv rikare! :heart:

PS. Han är även den första i forumet att få utmärkelsen “Rentier:muscle:

13 gillningar

Det var jag som skrev detta i chatten redan när idén om intervju pitchades. :blush: Nog därför du inte lyckas hitta igen källan.

Jättekul att han tog steget att prata om det. Tror verkligen att hans historia resonerar med många och är en ögonöppnare på många sätt. Kändes väldigt skönt för mig i alla fall att kunna spegla mig i @angaudlinn:s berättelse och resonemang. Leva sitt liv, göra sina val, men inte glömma att sikta på målet. Oavsett vad det är för mål.

7 gillningar