Vill bara säga att jag älskar att Melwa finns och verkar här. Aktiv, klok, positiv och jordnära. Ständigt nya infallsvinklar som berör och som även jag kan identifiera mig med. Keep up the good work!
Tack!
Ibland känner jag mig lite som en udda fågel här på forumet, men hoppas att min ganska unika historia och sits kan vara vettigt att sprida. Så kul att höra att du uppskattar mina ibland knasiga inlägg.
Inte bara vettigt, viktigt. Alla har sina erfarenheter och jag uppskattar att du delar med dig o bjussar av dina.
Vad är det här för fjäsk? Jag vill också ha hyllningstrådar.
Jag är också glad att Melwa finns i forumet!
Håller med, heja Melwa!
Håller också med, fantastisk forummedlem och ger verkligen ett mervärde med sina inlägg! Hurra för @Melwa!
Berätta gärna mer om denna person eller länka till något så även vi som inte vet något får ta del av denna persons fantastiska sidor!
Om du trycker på Melwas profil och väljer +34 till och sen aktivitetslistan så kan du se var Melwa har svarat i för trådar. Det kan man dock inte göra på din profil i och med att du har dolt din offentliga profil.
Ja jag håller med er som gett Melwa berömmelse. Bra Melwa fortsätt med det som du gör.
Kan inte annat än hålla med! Alltid läsvärda inlägg med erfarenhet från verkligheten. Keep it up @Melwa
Håller med @Melwa är en riktig kämpe. Med allt vad hon varit med om och all byråkrati hon får kämpa med för att det ska bli rätt … ja, det är nog många som bara lagt sig platt och inte orkat. Men inte Melwa inte
Kan bara hålla med! @melwa tack för att du gör forumet till en bättre plats, bidrar med ditt perspektiv och att du kämpar på! Hoppas att du får lite utbyte från oss andra också.
Oh, tänkte så sent som igår att det finns två personer på forumet som jag verkligen tycker om och tror att jag hade gillat även IRL: @Melwa och @angaudlinn. Två personer som jag tycker sticker ut, bland annat genom att de bjuder på sig själva, har en trevlig ton och värderingar som jag gillar. Tack till er båda!
Tror att det är uteslutet för vår del, om vi inte skapar en trollprofil och hyllar oss själva.
Det är för vi båda har LOTR namn, erkänn!
Fick googla LOTR så är nog tyvärr inte så…
Håller med.
Odd bird in a flock of very, very odd birds
@Erik71/Indigo - ni tänker rätt.
Melwa är verkligen en stor inspiration.