Här kan du nominera personer som du tycker förtjänar titeln forumets mest uppskattade personer. Läs mer i tråden: “Forumets mest uppskattade användare ❤️”.
Med tanke på hans bidrag i forumet och hans aktivitet samt kunskap så borde Bäst och ödmjukast nomineras. @Anonym alltså (om han inte misstycker)
Melwa, som är i särklass trevligast i sina svar!
Uppskattar också Tankespjärn ![]()
Alltid hjälpsam och trevlig trots att det är hennes jobb och hon bidrar verkligen.
Måste nominera @Skogstomten också, förklaring överflödig.
Förrutom ovan nämnda personer så uppskattar jag @MattiasA90 Kul att följa hans trådar (även om hans investerings tips är lite för avancerade för mig)
Ja jag uppskattar @MattiasA90. Han har hjälpt till mycket på forumet. Tråkigt att han inte är så aktiv längre.
Jag rodnar och tackar ödmjukast ![]()
Jag vill nominera @Nightowl.
Motivering: Med ett till synes outtömligt tålamod svarar, informerar och korrigerar Nightowl medlemmar på en kliniskt och tydligt sätt. Nightowl håller sig till topic och fakta. Undviker personangrepp, spekulation och gissningar.
Nominerar @janbolmeson som pallar med oss med tanke på all skit han får. Få människor som skulle orka med, utan någon vidare betalning eller uppskattning.
Vi uppskattar dig!!
Motivering: Otroligt kunnig, öppensinnad och sympatisk.
Jag har spenderat 20 år på olika forum och hans tråd Jakten på den “ultimata” allvädersportföljen är kanske den bästa jag har varit med om, alla kategorier.
Både när det gäller den samlade kunskapen och vilken hjälpsam och konstruktiv ton den har rakt igenom. 1800 inlägg utan att ha spårat ur! Måste vara ett världsrekord!
Jag uppskattar alla @moderatorer då de gör ett jätte bra jobb.
Lyfter den här tråden igen. Finns flera stycken utöver de som redan nämnts som är värda att hylla. T.ex @Rimma som ofta kommer med bra och förklarande svar och hjälp, samt @Andre_Granstrom för hans väldigt intressanta och analyserande inlägg.