Hur mycket tjänar ni som är i 30-35-årsåldern?

31-årig controller med 7 års erfarenhet och 5 års universitetsstudier. 39 000 kr/mån.

1 gillning

33 år, 6 års erfarenhet efter 4 års studier. 62000 i lön. Relativt tung roll i stor organisation. Bytt jobb 3 ggr för att nå dit.

Kul med en till förskollärare!
Just Sthlm ligger högre generellt om jag minns rätt, men låter ändå som en bra lön :slight_smile:

Jag har 35 000kr, varit sjukskriven i flera år och halkat efter, men får se om jag kan bättra på det nu när jag är igång igen :slight_smile: Får väl lägga till att jag är äldre än andra i tråden här, 35+

30 år, 5 års utbildning (civ ing + civ ek), strategiroll på storbolag, lön 70 000kr exkl bonus

33 år, inte pluggat vidare. 38 ungefär per månad.

2 gillningar

Jag är en helt vanlig simpel lastbilschaufför. Ligger på ca 45k/månad brutto.

3 gillningar

32 år, 62k efter 3 års studier. Landat nytt jobb där lönen är 80k/mån.

1 gillning

Finans/teknik/?
Personalansvar?

1M+ SEK år. Men jag fuskar med svag krona och 40+ :sunglasses:

32 år, arkitekt utan formell examen (har inte gjort färdigt exjobbet ännu) men med 8 års yrkeserfarenhet. Började på företaget för över 10 år sedan. Först som praktikant men blev sedan kvar efter att jag fick fast anställning. 40 600 kr i månaden. Mina gamla kursare som jobbhoppat på ett par ställen snittar väl på typ 45 000 kr. Lojalitet lönar sig inte, vilket är lite trist även om man kan räkna ut med röven och en bit krita att det blir så.

4 gillningar

Teknik, yes nya jobbet innefattar personalansvar för en mindre grupp.

30 år, snickare. Cirka 42.000 i månaden

1 gillning

Läste denna tråd tillsammans med fru i soffan, hon ville jag skulle posta hennes lön för att sänka medelinkomsten lite :smiley:

Sjuksköterska, 35 år gammal, 8 års erfarenhet, jobbar för närvarande inom kommunen sen ett år tillbaka (regionen dessförinnan), höjde då lönen från 30 till 35000 kr. Medelstor svensk stad i söder.

/

9 gillningar

Jag, 33 år: 42 000kr i månaden, produktionsledare, ingen utbildning.

Partner, 35 år: 67 000kr i månaden, enhetschef inköp, 5-årig utbildning inom affärsjuridik.

Vad jobbar du med? :snowman_with_snow:

31 år, veterinär, 5,5 år utbildning, 5 år erfarenhet, grundlön 48K, med OB och övertid tjänar ca. 60K per månad.

För att jag inte kan något om den branschen - vad är skillnaden på att jobba som sjuksköterska inom regionen kontra kommun? Jag trodde i min naivitet att alla sjuksköterskor var anställda av regioner (eller privat)

Har du personalansvar och för hur många i så fall?

IT-chef inom ett nischat område på icke tech-bolag :+1:

1 gillning

Ja, för 6 personer.

1 gillning