Hur stor genomsnitts-löneökning i % har du haft per år sedan år 2000

5% i snitt sen 2000.
Men har inte fått årets höjning än.

Har även vid två tillfällen gått ner rejält i lön för att jag prioriterat annat än lönen. 12% ena gången och 10% (och dessutom till nästan ingen bonus) andra gången.

1 gillning