- 0-0,5 mio
- 0,5-1 mio
- 1-2 mio
- 2-3 mio
- 4-5 mio
- 5-6 mio
- 6-7 mio
- 7-8 mio
- 8-9 mio
- 9-10 mio
- mer än 10 mio
0 röster
0 röster
Saknar 0-0,5 mille. Och i Sverige använder vi komma och inte punkt. ![]()
Tillägg: Aha, såg nu…
Och jag var för snabb och ändrade för att förtydliga och då nollställdes pollen tydligen ![]()
Sorry till de två som röstat…
Alternativet 3–4?
Mio?
Minst tio tecken…
Bummer! Missade den
försökte ändra den men tydligen kan man inte ändra en poll efter 5 min
man kanske värt att göra om ifall fler svarar…@janbolmeson ngt du kan hjälpa med? Eller ska pollen stängas för att kunna rättas?
Miljoner ![]()
![]()
![]()
Per person (alltså vad jag har) eller per hushåll?
Bra fråga… hushåll tänkte jag i alla fall (men kan se det intressanta med per person oxå). Har i alla fall förtydligat i titeln…
Skulle vara mer intressant med ålderskategorier även.
Sant…tyvärr vet jag dock inte hur man gör 2 dimensionerade polls här ![]()
Jag kan inte svara 3-4 mil finns inte
Jag vet, beklagar
jag missade det, men kunde inte ändra pollen eftersom folk hade börjat rösta. Har skrivit till @janbolmeson, och hoppas han har admin rätt att ändra? ![]()
Vi har 4,3mkr i lån. Senaste check av beräknadvärde med banken var 5,8mkr (1vecka sedan) så då 74% belåningsgrad.
Toppen av värdet var väl 7,3mkr eller så, så har ”satt” sig 1,5mkr. Sedan marknaden började svajja….
Inte mega kritiskt då vi har för avsikt att bo kvar, men skulle egentligen gärna komma ned i 1%amorteringskrav. För att öka flexibiliteten av ens likviditet, men ser mörkt ut just nu…
Fördelat på på mig och min fru, så drygt 2mkr var i lån.
Saknar alternativet “har inget bolån, hyr min bostad”!
Sorry, tänkte inte på det. Tekniskt sett så stämmer ju alternativet 0-0,5 mio, men håller med att det inte är helt detsamma som att hyra. Kan tyvärr inte ändra pollen efter 5 min ![]()
“mn” eller “msek” är de vedertagna korrekta förkortningarna av miljoner. “mille” funkar väl rätt bra också, Mio säljer möbler eller spelar panflöjt ![]()
Köpte för 830000
Nu är det nere på 670k
Mio min Mio.
Köpte nu i februari kontant! Så skönt o slippa bolån, tänkte dock ta ett bolån för o investera som hävstång.