Intervju i Expressen: "Det kan ta flera år innan vi är tillbaka"

Är part i målet, men jag tycker att Cecilia Anderberg fångade min och vår syn här i RT-forumet väldigt väl. Inga nyheter och mer av samma, men förhoppningsvis hjälper det någon som inte brukar hänga här.

Här är förresten intervjun med Thaler där han säger:

Gå och titta på fotboll. Bättre för dig och dina pengar.

Hela intervjun med honom finns här:

8 gillningar

Bra jobbat, tror det är bra att få ut budskapet på större plattformar. . .även om vi på forumet är lite lessna nu så har vi väl ändå bättre koll är “stora massan”
Satt o åt i lunchrummet igår och verkligen ALLA pratat Trump, tullar o alla pengar dom tappar. . folk är arga o har lite småpanik

5 gillningar

Bra artikel och tydliga råd. Expressen överraskar och får tre getingar för saklighet och god folkupplysning i tider av omotiverad börsoro!
:honeybee: :honeybee: :honeybee:

3 gillningar

Det tråkiga med Expressen är ju rubriken, det måste va klickbait. Jag läste igenom intervjun, mycket bra och sakliga råd. :slight_smile: Hoppas fler läser, lyssnar och håller sig lugna. :upside_down_face:

2 gillningar

(Är det verkligen OK upphovsrättsligt att klippa ut så där?)

Vilket tänker du på? :slight_smile:

30-sekundersutklippet från Morningstars video.

Jag vet inte om du licensierat eller använt någon Youtube-mekanism, undrar mest eftersom det hamnar din logga på thumbnailen och så, så det såg mysko ut.

1 gillning

Aha, jag upplever att många på YT gör långt värre, så jag antog att det var ok. :see_no_evil:

3 gillningar

Jag skulle gissa nej :sweat_smile: Akta så du inte får copyright-strike.

1 gillning