Jacke77 i TV-serien

Har ni tittat på TV-serien ”Fartblinda” (CMore)?

Ekonomijournalisten Bea Farkas forskar finansvärldens smutsiga affärer och hamnar i ett finansforum. Och vem har skrivit ett viktigt inlägg där…? (Avsnitt 7, säsong 2)

Han om någon förtjänar detta! Viva la @Jakke !

PS Var är smileys! :wink::grinning::joy::muscle::star_struck::+1:

34 gillningar

Den har jag sett, men missade att Jacke77 var med! :slightly_smiling_face:

4 gillningar

Tur att de har hoppat över de 1000 tals oviktiga inlägg :person_tipping_hand: . Hoppas att @janbolmeson läser den här och börjar ge mig lite bidrag för mina inlägg på den här stora RT bloggen :partying_face::wink: !?

12 gillningar

Hahaha… vad roligt… men @Jakke hänger du hos andra? Jag trodde vi var exklusiva… :joy:

10 gillningar

Vilka andra ? Senaste 10 år har jag vandrat runt ordentligt :partying_face::partying_face::wink::person_tipping_hand: . Inte vet jag var jag har varit ? Jag vet inte från vilken blogg de har plockat kommentaren :smirk: ? Nu kör du mothugg bara för att slippa betala liten bidrag :partying_face::partying_face: @janbolmeson :joy: ?

5 gillningar

:laughing: :rofl: :joy: :heart_eyes: :star_struck: :crazy_face: :partying_face:

Äh, mejla SVT istället och krav statistbetalt. Så kan vi alla bidraga till att du har råd att strössla ännu fler smileys över forumet. :smiley:

5 gillningar

Smileys är gratis från mig :partying_face: . Det är helt OK ingen extra betalning krävs :sunglasses:

3 gillningar