Grymt Caroline, kör på bara! Upwork är en grym plattform för att hitta potentiella klienter över hela världen. Med din bakgrund kan du säkerligen nischa dig och ta bra betalt.
Hej! Hur fördriver du tiden nu? Jag vågar inte ta klivet… Och den verksamhet jag bedriver går inte riktigt att rampa ner. Det är lite allt eller inget.
Har sedan senaste exit bollat olika idéer och haft andra projekt utöver arbete.
Har dock inga planer på att lägga av och håller nu på att starta upp ett nytt företag.
Om du är trött på din verksamhet och känner mer sug efter något annat kanske det är en god idé att tänka på att sälja.
Har säkert massor av frågor egentligen men ville nu bara skicka ett - tack för att du delar och ett -Kudos, bra jobbat!
Är själv inne på mitt andra bolag, det första delägde jag, detta heläger jag. Jag tycker det var en utmärkt sammanfattning av råd och jag håller nog med om allting. Möjligen skulle jag tillägga att jag och många andra driver företag också av andra skäl än att nå ekonomisk frihet. Redan när jag sålde mitt första företag gjorde jag en såpass bra exit att jag aldrig måste ha en lön för att klara uppehället. Men man saknar ändå att bygga något tillsammans med en grupp människor, så jag körde igång på nytt. I mitt fall passar jag nog väldigt bra som entreprenör också eftersom jag å ena sidan fixar att vara ensam men samtidigt gillar att interagera med en massa kollegor. Man blir aldrig riktigt en i gänget och det måste man vara ok med.
Stort grattis till dina framgångar! Håller med helt och hållet att man saknar entreprenörslivet om man slutar arbeta. Fick uppleva det den tuffa vägen och tror helt ärligt aldrig jag kommer sluta jobba helt. Målet är istället att arbeta med projekt jag verkligen tycker är kul 
Instämmer, det är den vägen jag är inne på. Har en enskild firma vid sidan av heltidsjobb och har i år kunnat dra in ett par hundra tusen extra i inkomst.
Tack för inspirerande läsning.