MVH
(MVH)
14 Juni 2024 18:24
1
Jag såg dig överallt i hela forumet, och nu när jag ville skriva ett meddelande till dig så finns du inte längre här.
Om du har lust att tipsa i ett privat meddelande om boenden där du bor som vi diskuterade för ett halvår sedan, så pinga mig gärna. Förlåt att jag är så sen med frågorna.
Annars så ska jag inte störa dig. Jag är ytterst tacksam till allt du bidrog med på forumet, jag läste dagligen dina inlägg som har lärt mig mycket, och även från poddavsnitten <3
5 gillningar
Anonym
(Anonym)
14 Juni 2024 18:31
2
Tyvärr valde JesseX att lämna forumet, vilket var väldigt synd.
1 gillning
Nudeln
(Nudeln)
14 Juni 2024 18:39
3
Haha, mycket kul! Min fru har snokat och lekt detektiv och landat i att… är JesseX under pseudonym. Dementera, eller än hellre bekräfta, om du törs…
Edit: Namn borttaget av moderator
3 gillningar
angaudlinn
(Ömsint men skojfrisk)
14 Juni 2024 18:48
4
Att han bär samma uniform som Kraftwerk idag trodde jag var allmänt känt…
3 gillningar
Jag trodde det var användaren som uppträder lite här och var som “Anonym”
Det finns flera anonym, det blir så i gamla inlägg om någon raderar sitt konto. Du ser det om du klickar på profilbilden.
2 gillningar
Anonym
(Anonym)
14 Juni 2024 19:24
7
Det tog ju två inlägg och tre minuter att göra den kopplingen, väldigt säregen retorik och fäbless för listor. Men låt oss respektera användarens vilja att börja på ny kula.
11 gillningar
Anonym
(Anonym)
14 Juni 2024 19:32
8
Citationstecknen har blivit färre iallafall.
1 gillning
Liknande hög frekvens på startade ämnen också.
Jag räknade i ett annat inlägg ut att användaren startat 4,5% av alla ämnen på forumet vid den tidpunkten.
Tycker att det här är relevant, man borde kanske inte lägga upp trådar om man inte har tid att lägga någon vettig bas för tråden. Ingen sammanfattning, ingen frågeställning.
JesseX har skapat 400 trådar och så vitt jag kan se finns det 8953st totalt på hela forumet (det var lite svårt att se så jag kan ha fel).
Dvs. han har skapat 4,5% av alla trådar på hela forumet och det är väl inte så svårt om åtminstone en del av dem håller den här nivån.
Om jag räknat fel får någon rätta mig.
1 gillning
Kändes som startade minst en tråd per dag.
2 gillningar
Jag är lite förvånad över att alla i tråden verkar tycka det är så uppenbart vem JesseX egentligen var.
Är det pga någon tidigare historik som ni som varit länge på forumet kan dra den slutsatsen?
1 gillning
@admins
Tycker denna tråd bör stängas.
Spelar ingen roll om jessex bytt nick eller inte, vi har inget med det att göra.
13 gillningar