@JesseX, var tog du vägen?

Jag såg dig överallt i hela forumet, och nu när jag ville skriva ett meddelande till dig så finns du inte längre här.

Om du har lust att tipsa i ett privat meddelande om boenden där du bor som vi diskuterade för ett halvår sedan, så pinga mig gärna. Förlåt att jag är så sen med frågorna.

Annars så ska jag inte störa dig. Jag är ytterst tacksam till allt du bidrog med på forumet, jag läste dagligen dina inlägg som har lärt mig mycket, och även från poddavsnitten <3

5 gillningar

Tyvärr valde JesseX att lämna forumet, vilket var väldigt synd.

1 gillning

Haha, mycket kul! Min fru har snokat och lekt detektiv och landat i att… är JesseX under pseudonym. Dementera, eller än hellre bekräfta, om du törs… :sweat_smile:

Edit: Namn borttaget av moderator

3 gillningar

Att han bär samma uniform som Kraftwerk idag trodde jag var allmänt känt…

3 gillningar

Jag trodde det var användaren som uppträder lite här och var som “Anonym”

Det finns flera anonym, det blir så i gamla inlägg om någon raderar sitt konto. Du ser det om du klickar på profilbilden.

2 gillningar

Det tog ju två inlägg och tre minuter att göra den kopplingen, väldigt säregen retorik och fäbless för listor. Men låt oss respektera användarens vilja att börja på ny kula.

11 gillningar

Citationstecknen har blivit färre iallafall.

1 gillning

Liknande hög frekvens på startade ämnen också.

Jag räknade i ett annat inlägg ut att användaren startat 4,5% av alla ämnen på forumet vid den tidpunkten.

1 gillning

Kändes som startade minst en tråd per dag. :smile:

2 gillningar

Jag är lite förvånad över att alla i tråden verkar tycka det är så uppenbart vem JesseX egentligen var.

Är det pga någon tidigare historik som ni som varit länge på forumet kan dra den slutsatsen?

1 gillning

@admins
Tycker denna tråd bör stängas.
Spelar ingen roll om jessex bytt nick eller inte, vi har inget med det att göra.

13 gillningar