Fick tilldelning, förtur via Spiltan sökte 2000 st fick 340 st.
Fick inget av ca 3000 sökta på två konton. Inte ens meddelande om tilldelning eller inte.
Hur fungerade det där med förtur via spiltan? Kunde inte läsa om det någonstans.
Sökt på 4 konton, fick inget. Detta börjar bli tråkigt 
Eftersom Spiltan är storägare i KlaraBo fick aktieägare i Spiltan förtur, det skickades ut en länk som man som aktieägare kunde teckna genom via Avanza.
Ingen tilldelning för mig.
Verkar som att Spiltanägare i stor utsträckning fått 340 st tilldelat per konto?
Spiltanägare har förtur men det verkar även som om de som sökt stora poster har prioriterats om man går på vad som skrivs i andra forum.
Ingen tilldelning här heller.
Ingen tilldelning.
Sökte 250 på 1 konto (avanza).
Ja det verkar stämma, så var det för mig och övriga Spiltan ägare som skrivit i denna tråd hittills.
Sökte sammanlagt 4000 fördelat på 8 konton med lite varierande mängder. Fick 0
Sökte på 8 konton och fick 72 aktier på min dotters isk. Sålde på 51, hon blev 1000 kr rikare
grattis till er andra som fick tilldelning.
Fick inget🤔
Sökte 700 aktier på 1 AVA-konto fick inget.
Sökte 700 aktier på 1 SHB-konto fick tilldelning med 72 aktier enligt meddelande men ser inget på mitt ISK-konto. Måste jag vänta till likviddagen innan jag kan sälja? Dessa storbanker… 
Fick 72 och hade bara sökt på ett konto. Sålde och tjänade 1000 kr
Sökte 300 och fick 300. Är spiltanägare och sökte via deras länk.
Ingen tilldelning här. Har övervägt Goda Tiders nyhetsbrev men med mitt track record att sällan få tilldelning har jag svårt att se att det skulle löna sig 
Sökte 61000 aktier, fick 272…
Sökte ca 1000 inom familjen på olika konton, fick 0. Inte ens via SHB.
ISK: 340 av 1000
TJP: 340 av 1000
KF: 340 av 600
Har aktier i Spiltan invest.
Satans, det var ingen liten post du sökte
Det som är så spännande med detta forum, finns sådan bredd på folks ekonomiska förutsättningar.
Synd på så liten tilldelning.
Edit: såg nu att det antagligen var 1000 st per 6 konton och inte 61 000 st sökta… ![]()