Tack för era svar!
Jag uttryckte mig lite oklart. Vad jag vill göra är att köpa Bitcoin (BTC) för kanske en tusenlapp eller möjligtvis upp till 10K kronor. Överföra pengarna från mitt ordinarie bankkonto i Skandiabanken eller Handelsbanken till kontot i Lunar Bank och sedan få mina Bitcoins direktinsatta på min hardware wallet (Trezor eller/och Ledger). Mina köpta Bitcoins ska alltså INTE mellanlanda på någon software wallet utan raka vägen in på den BTC adress jag anger!
Det var min fråga om någon känner till om Lunar Bank erbjuder detta?
Varför jag vill göra detta/dessa köp? 
Jag köpte en Trezor hardware wallet direkt från Trezor i Prag, Tjeckien för många år sedan och har även köpt några begagnade Ledger Nano S på Tradera under årens lopp. Mjukvaran som resp tillverkare har för uppdateringar av de två hårdvaruplånböckerna meddelar att de är “äkta” och att det inte är något “skumt” med dom. Men jag vill gärna föra över några tusen (SEK) för att kolla så inte pengarna bara “försvinner” spårlöst.
Är det så att slaktaren i Moskva (Joe Bidens ordval) även tänker utsätta Sverige för samma sak som han just nu utsätter Ukraina för så lär väl varken svenska banker, Riksbanken eller den svenska kronan vara nämnvärt mycket värd. Vid det laget har jag garanterat lämnat landet bakom mig med större delen av min finansiella förmögenhet i Bitcoin på några hardware wallets och befinner mig i en helt annan del av världen där med stor sannolikhet inte Puttes “nukes” kan skada mig och min familj. 
Så jag ska alltså inte “investera” i Bitcoin utan enbart “rädda” en del av min förmögenhet om det mest extrema läge skulle uppstå mellan Ryssland och Sverige.
Det är ENBART banköverföring eller bankkort/kreditkort som är aktuellt för mig. Äger inte ens en smartphone och har heller följaktligen inget MOBILT BankID! Jag är PC användare.