Jag har läst att vissa fastigheter bolag kan gå från noll till hundratals miljöer i omsättning på 4-5 år hur kan det var ens möjligt? Är det investerare som kommer elr kan man från riktigt noll och från sina egna sparande komma så långt högt?
Har hört att man kan börja sälja tändstickor som barn för att senare i livet utveckla det till ett imperium med möbelbutiker runt om hela världen.
Gissar på att båda är ungefär lika vanliga.
2 gillningar