Lysa : funktion för att dölja värdet

@Lysa Tänker att i oroliga tider så borde det finns en knapp för att dölja värdet på sitt innehav.

1 gillning

Det finns en sån funktion

42 gillningar

Sticka huvudet i sanden är helt rätt taktik men varför ska du logga in överhuvudtaget?
Avanza brukar jag gömma mitten av skärmen med ena handen om jag ska in för att lägga om månadssparande när jag vet att börsen dippat :sweat_smile:

8 gillningar

För att spara resten av överskottet på Lysa. Jag vet att det går att göra via bankgiro, men ville få in pengarna snabbare via Swish :slight_smile:

1 gillning

Tror det var Avanza som för några år sedan hade aprilskämtet om ett nytt abonnemang för 50kr/mån så tog de bort säljknappen. Aprilskämt i all ära, men i grunden ingen dum idé…

3 gillningar

Du får göra den klassiska varianten och hålla handen för:

Radera appen kan funka med! :blush:

Hmm låter som du tittar på Lysa från fel håll. Vanligt misstag. Såhär ska det se ut:

10 gillningar

Många har för inzoomat också. Zooma ut för perspektiv

Ah rätt bra tapp ändå heheheh men så känns det alltid i stunden. Kommer ihåg när man bara matade in förra nedgången 2022 med månadsspar. Gött sen när det vänder :+1:t3:

1 gillning

Skämt åsido, jag hade också tyckt det hade varit skönt att kunna dölja konton som man kan på Avanza. Detta för att jag har ett Lysa Sparkonto jag vill kunna accessa utan att behöva se ISK-kontot.

2 gillningar