Appstore har i princip inga skumma appar. HÄrt regelverk frÄn Apple.
Android Àr mer vilda vÀstern.
Appstore har i princip inga skumma appar. HÄrt regelverk frÄn Apple.
Android Àr mer vilda vÀstern.
Fattar inte, jag har haft en Lysa app pÄ telefonen i flera Är, dem ser typ likadana ut⊠vad Àr det som Àr nytt
Kan nÄgon förklara hur jag kunnat ha det i mobilen
Som tidigare nÀmnt Àr det vÀl ingen skillnad alls pÄ att ha den som app via appbutiken eller som webbapp. Det handlar vÀl mer om att Lysa nu dyker upp i apphavet och exponeras mot nya/gamla kunder.
Nice app. Downloaded and will help me much.
Ja, appminimalism Àr en dygd. Lysas webtjÀnst Àr alldeles utmÀrkt. Eller har varit, ska jag sÀga. Egentligen tycker jag det Àr en bra utveckling, dÄ det sÀkert attraherar okunniga zoomers som annars inte begrep hur de skulle ansluta till tjÀnsten, och med ett större inflöde bör Lysa framöver kunna sÀnka sin marginal. Men om det i förlÀngningen visar sig att det gÄr ut över webversionen vore det sorgligt.
Kan inte hitta appen ![]()
Hej alla,
Tack för ert engagemang! Vi försöker plocka upp nÄgra frÄgor i samma svar hÀr nedan.
@skalmann - JajamÀn! BokmÀrket finns kvar och kommer att fungera precis som vanligt Àven framÄt. Det Àr helt upp till dig om du vill anvÀnda appen eller webbversionen av Lysa.
@Graz - Du har haft vĂ„r hemsida som en bokmĂ€rke pĂ„ din hemskĂ€rm vilket gjort att det sett ut och fungerat ungefĂ€r som en app. Nu har vi Ă€ven lanserat en âriktigâ app som kan laddas ned via App Store och Google Play. Vi hoppas att det kan göra att fler kan hitta vĂ„r tjĂ€nst sĂ„ att vi kan hjĂ€lpa fler till ett bĂ€ttre sparande.
@PICP - Vidareutveckling i framtiden kommer ske pÄ bÄda plattformar (app och webb).
@urszula_litwin_elias - Det kan vara sĂ„ att du mĂ„ste blĂ€ddra ned lite i listan nĂ€r du söker pĂ„ âLysaâ i Google Play eller App Store. DĂ„ appen Ă€r helt nylanserad har den inte hunnit hamna högt upp i listorna Ă€nnu.
BÀsta hÀlsningar,
Team Lysa
Input - det krĂ€vs svar pĂ„ ganska mĂ„nga och detaljerade frĂ„gor om ens privata ekonomi för att kunna bli kund. Ăr det en del av arbete mot penningtvĂ€tt eller som ni skriver för att optimera ens sparande? Tycker det kĂ€ndes lite obekvĂ€mt faktiskt nĂ€r det kopplas till ett bank-id. Kalla mig gammeldags men tycker att just genom appen kĂ€nns det mindre sĂ€kert, Ă€ven om jag har iPhone. Som apputvecklare fĂ„r man ju tillgĂ„ng till en hel del data.
Laddat ner! Kollat runt. Riktigt bra, enkelt och anvÀndarvÀnligt ![]()
![]()
Söker man pÄ Lysa AB, sÄ kommer den högt upp. ![]()
Totalt onödigt.
Vant mig med att man inte behövt app. Funkat jÀtte bra att ha ett internet bokmÀrke pÄ startsidan bara. SÄ tror faktiskt att jag fortsÀtter med det bara ![]()
Ni skulle inte lyssnat pÄ folket ![]()
Lysakund sen 2019 om jag minns korrekt. Har ett automatiskt sparande hos dem enligt 3hinks-systemet.
Har varit vÀldigt nöjd med att det inte fanns en app speciellt i de stora svÀngningarna 2020 trots ett högt kontrollbehov. Mindre stress helt enkelt för mig.
Kommer inte skaffa appen.
KÀnns ju rÀtt sjÀlvklart att erbjuda app Är 2023. Dock skulle jag aldrig anvÀnda mig av Lysa överhuvudtaget dÄ jag Àr nöjd med Fondo. Men jag antar att folk gillar att betala onödiga avgifter?
Jag anvÀnder mig sjÀlv av Fondo och Àven Lysa.
Lysas lilla extra avgift Àr klart vÀrt för att fÄ automatisk balansering av rÀntor och aktier + att du fÄr en fin och vÀldigt bred portfölj och Àven en vÀldigt smart utbetalnings funktion som ingen annan har.
Tror inte folk tycker om att betala extra utan dom har förstÄtt vÀrdet av tjÀnsten.
Det finns de som inte har investering som hobby och inte kan eller orkar hĂ„lla pĂ„ sĂ„ntâŠ
SÄ Lysa ger Àven dessa personer en bra investerings portfölj.
Intressant⊠vad har du för portfölj hos Fondo, och till vilken avgift?
Jag har sneglat pÄ Fondo för en potentiell lekhink. Det som stoppade mig Àr att de inte visat hur de ska tjÀna pengar. Har de gjort det nu?
@Lysa funktionen VÀlj datum > Specifikt datum fungerar inte för mig. Jag fÄr inte upp nÄgon datepicker eller tangentbord att ange datum med.
Mycket mÀrkligt dÄ det stÄr avinstallera appen i min telefon
Men oavsett, appen var snyggare Àn det jag hade tidigare (va de nu var) och bra att ni lyssnat pÄ kunderna och fixat det ![]()
Minsta swish-insÀttning: 1000kr. Det Àr sÄ dÄligt. SjÀlvklart ska man kunna swisha in en hundring nÀr man vill det.