Min eviga restskatt

Medhåll. Nåt är knas. Kanske har TS missuppfattat något eller får ut t ex bonus oskattat (el dyl).

Ja, det är verkligen ett skitliv. :zany_face:

1 gillning

Tack för alla kommentarer. Jag har kollat och man drar mycket riktigt alldeles för lite i inkomstskatt så där har vi förklaringen. Och efter era synpunker känns det bara bra med restskatt så jag är nöjd

5 gillningar

Det kommer nog kännas bra de år börsen ökat, men hur kommer det att kännas de år börsen gått bakåt?