Medhåll. Nåt är knas. Kanske har TS missuppfattat något eller får ut t ex bonus oskattat (el dyl).
Ja, det är verkligen ett skitliv. ![]()
Medhåll. Nåt är knas. Kanske har TS missuppfattat något eller får ut t ex bonus oskattat (el dyl).
Ja, det är verkligen ett skitliv. ![]()
Tack för alla kommentarer. Jag har kollat och man drar mycket riktigt alldeles för lite i inkomstskatt så där har vi förklaringen. Och efter era synpunker känns det bara bra med restskatt så jag är nöjd
Det kommer nog kännas bra de år börsen ökat, men hur kommer det att kännas de år börsen gått bakåt?