Är detta något att behålla eller byta?
Ser ut som du har entre 100 lösning hos Folksam Saf-Lo . Den är inte dålig men det finns både bättre och billigare om du går in på fora.se och ändrar till Amf Fondförsäkring. Smidigt och bra. Sedan låter du det vara i Amf generationsfond som sköter sig själv långsiktigt. Kan vara något annat i Folksam men det kan du gå in själv och kolla på minpension.se och hämta alla dina pensions försäkringar.
Har själv Entré 100 via Folksam Saf-Lo. Är lite kluven hur jag ska göra om jag ska byta till AMF… Det jag gillar med Entré 100 är att den har större Sverige-exponering än AMF:s. Dock är det svårt att hitta och jämföra fondlösningarna mot varandra. Vet du hur dom presterat mot varandra? 
Tyvärr har jag ingen aning. Hoppas någon annan här kan hjälpa?
Absolut kolla denna sida.
https://web.msse.se/fora/quickrank/history?sel=ENTRE01401&sort=Name&sortdir=asc&sortspec=1
Där ser du alla valbara alternativ inom SAF-LO. Bytte själv från Folksam till AMF för jag tyckte Folksam entré 100 hade för mycket Sverige (50%) och ingen vettig småbolagsfond. De gråa spalterna är entrelösningar och trycker du på pilarna ser du vilka fonder du kan välja inom de olika försäkringarna. Hoppas det hjälper
Den var superbra. Blir att kolla runt lite där. Tack