Kul att du återkopplar!
Läste tråden nu och mina tankar hur jag skulle gjort var exakt som du gjorde till slut.
Visst är det en underbar känsla när man äntligen tar tag i ekonomin som man har gått och funderat över ett tag?
Kul att du återkopplar!
Läste tråden nu och mina tankar hur jag skulle gjort var exakt som du gjorde till slut.
Visst är det en underbar känsla när man äntligen tar tag i ekonomin som man har gått och funderat över ett tag?
Imponerande! Riktigt bra jobbat! ![]()
![]()
Stort tack till dig @MattiasA90 som engagera dig så mycket i att hjälpa andra!! Du gör verkligen skillnad här på forumet! ![]()
Vad roligt att höra! ![]()
Grattis, skönt att höra!
Bra jobbat!
Svårare än så behöver det inte vara och det är även en poäng med att hålla det enkelt som du gör.
Du har inte funderat på att klämma ur några extra % ränta även på bufferten (helt eller delvis)?
Ofta tar det inte mer än en bankdag eller två innan du har den tillgänglig på lönekontot. Kör själv min buffert på Borgo med 4,1% ränta men vill gärna ha några kr på lönekontot för eventuella begagnatfynd eller dylikt ![]()
Blev väldigt inspirerad av ditt tips där med att hålla det enkelt! Och ditt råd om att ha en tydlig uppdelning. Tack för det!
Haha lånet var otroligt skönt att bli av med!
Det är absolut något jag ska kika på! Låter som en bra idé!