Jag förstår inte riktigt.
Du antydde något liknande i denna tråd där du menade att man genom att köpa europeiskt skulle visa vad man verkligen går för och nu igen skriver du att vi ska bidra till och stötta landet genom att köpa svenskt.
Vi ska alltså driva upp inhemska tillgångspriser till mer än rimligt marknadsvärde och förlora pengar på det?
På vilket sätt gynnar detta oss själva samt Sverige i det ena fallet och Europa i det andra fallet?
Kan du förklara?