Politik, religion och andra off-topic-trådar flyttas till en kategori endast för medlemmar på nivå 2 eller högre

Man får våga skriva lite mer här. Det kostar inget och då är man också aktiv på ett annat sätt :+1::grin:

3 gillningar

Ingen av oss är experter här men svarar,ställer frågor och diskuterar. Allas röst är lika viktig på RT :grin::+1:. Om någon anser sig expert är det riktigt dumt att hänga här istället för att ha det som ett jobb och tjäna stora pengar på det istället. Därför ska alla våga vara med och tycka tillsammans med oss som är redan fast i beroende framkallande RT forum :joy::+1:. Eller hur herr @janbolmeson ? Sedan vet man aldrig om @janbolmeson funderar börja betala lite till oss som skapar extra trafik på RT forum :thinking::grin::+1: ?

3 gillningar

Går det att ta bort hänglåset?

Varje gång jag ser den tror jag ni har stängt tråden :joy:

1 gillning

Det här är mitt tredje inlägg i forumet och jag närmar mig nivå 2 med stormsteg. Finns det någon generös själ som vill ge mig ett ”like” på detta tråkiga inlägg? :heart_eyes:

11 gillningar

läser på forumet flera gånger om dagen och det inkluderar ju läsa svaren som finns i trådarna…
så högst olkart varför jag inte nått upp till detta @janbolmeson är det något du kan svara på?

2 gillningar

Du ser inte ut att uppfylla kravet “Besökt minst 15 olika dagar”, står 14 dagar på din profilsida. Så imorgon borde du nå upp till nästa nivå, eftersom du såvitt jag kan se uppfyller övriga krav.

3 gillningar

Bortsett från all dynga sin finns på FB finns även en hel del diskussioner som håller en sjukt hög nivå. Har läst mycket om matlagning där med stor behållning. Likaså finns mycket intressant när det gäller IT-säkerhet och relaterat - inte vara hur man tar sig förbi olika typer av skydd… :wink:

Angående det denna tråd handlar om: Låter som en toppenlösning!

1 gillning

Du har sagt det jag ville skriva :relaxed:… Jag är också ny i forumet, följer olika trådar, läser och lär mig regelbundet. Hoppas att kunna bidra i framtiden när jag har blivit varm i kläderna :sunglasses:.

2 gillningar