Poll anskaffningsvärde Storskogen

För dig som äger aktier i Storskogen. Vad har du för genomsnittligt anskaffningsvärde per aktie? Avrunda till närmaste jämt heltal (störande begränsning på max 20 alternativ).

Köpte själv på 27,6 och därefter på 23,3 för ett genomsnittligt pris på 24.

Anskaffningsvärde per aktie
  • 16
  • 18
  • 20
  • 22
  • 24
  • 26
  • 28
  • 30
  • 32
  • 34
  • 36
  • 38
  • 40
  • 42
  • 44
  • 46
  • 48
  • 50
  • 52
  • 54

0 röster

22 baserat på köp idag, säljer förhoppningsvis allt imorgon på 23-24.

1 gillning

Köpte mina första 10000st på 21,91 idag.

1 gillning

Kanske bör du dra ner svarsalternativen lite då många här gjorde sitt första köp på 7,5 i saminvesteringen.

Känner att det inte blev vad jag tänkte. Hade hoppats man kunde se ett resultat i form av ett histogram vilket hade varit roligt att se, nu verkar det blivit ett medelvärde. Stänger pollen.

Jag tror jag kan fixa de individuella svaren. :+1:

Gimme :grinning: så fixar jag ihop ett enkelt exceldiagram.

Om man kunde få till en lite mer noggrann poll som även inrymmer de som har köpt in sig innan IPO:n vore det onekligen lite skoj. Vet inte om det är hårdkodade begränsningar eller någonting som går att konfigurera i plattformen.

Fortsätter jag köpa till dagens nivåer så får jag nog möjlighet att sänka mitt svar :sunglasses:

Hur lågt kom du?

Jag klev in på 6.95 kr per aktie i min spekulationshink vilket känns bra på sikt :joy:

3 gillningar

När mitt gav kom ner till 20 kr så stoppade jag. Tyvärr köpte jag lite för mycket lite för tidigt, lätt hänt.

Nu satsar jag på att behålla min post och vänta på att företaget får fart på sina fundamentala siffror :blush:

3 gillningar