Stämmer verkligen det? Eller är det siffran att ingen har dött i en XC90 gen 1 i Storbrittanien du tänker på? Och tyvärr håller nog inte Volvo bättre än andra bilar.
Men, de är såklart bland de absolut säkraste på marknaden, inget snack om det!
Stämmer verkligen det? Eller är det siffran att ingen har dött i en XC90 gen 1 i Storbrittanien du tänker på? Och tyvärr håller nog inte Volvo bättre än andra bilar.
Men, de är såklart bland de absolut säkraste på marknaden, inget snack om det!
Jag vet inte exakt faktiskt, men jag personligen hade hållt mig undan om maskinskada inte täcks av försäkringen (oftast äldre än 8 år eller över 10-12k mil). För försäkringar som är mycket mer generösa med gränserna än så - kolla villkoren noga, kan vara att självrisken är 40% av rep.kostnad eller liknade, efter att vissa år eller mil passerats. Kan fortfarande bli stora summor!
Bra fråga, det var vår kursledare som berättade. Så om någon trillat av pinn så att det inte stämmer så backar jag.
Ja verkligen, finns en riktigt frän dashcam där en kvinna i en xc90 frontar med en lastbil och kliver ur bilen för egen maskin.
Jaguar F-Pace!
Helt fantastisk bil.
Billig att äga, riklig utrustning, och väldigt prisvärd!
Aluminium kaross, osv så slipper rosten.
Nu har jag visserligen en diesel men kommer köpa en till när min nuvarande pensionerar sig.