F-n, vad ni är snabba…
Så här tänker jag nu:
samt
Tack, det blir mycket bättre.
Bara för att du är smålänning behöver du inte överdriva…
Man börjar undra hur mycket pengar som måste dras in på detta med tanke på tiden som @janbolmeson lägger på banners istället för något mer produktivt…
Kanske ingen fara, svaret hittar du in avsnittets rubriksättning
Viskar: Om så vore fallet hade han gjort något annat istället för jaga mer intäkter…
Host Spirecta simulering host (uttalas med munnen i armvecket)
Överdriver aldrig,bara 100% ärlig kompis
Hur byter du fonder så ofta om du undviker internetbankerna?
Internetbanken är helt gratis och Isk. Det som kostar är fonderna 0,20% i förvaltnings avg. Nordnet indexfond Sverige är gratis. . Medlemskap som kostar i vissa forum och tidningar är något annat i min värld
. Det kommer jag alltid undvika till 100%. Skandiabanken är också helt gratis utan kort. Det är bra så länge det finns gratis. Det är ganska ovanligt idag då allting brukar kosta
.
Hörni, off-topic
Hur mycket koster det för hälften så många adds? Och kan man få en cool badge på köpet?
Haha… allt är möjligt, det är bara en prisfråga.
Nej, det går på om man är medlem i patreon-gruppen här på forumet. Dvs. reklamen exkluderar alla grupp-medlemmar. Men detta jag kanske inte borde skriva.
Jag kan tänka mig att betala en del bara för att slippa se reklam för välgödda fondförvaltare
Blir småförbannad varje gång jag ser det. Inte bra för blodtrycket. Går nog att räkna hem enbart på bättre hälsa
Jo, alltså, jag är ju patreon. Men har valt en egen summa, inte 75kr/mån, har fått intrycket att man skulle få allt “ändå”? Men jag kan ju ha missförstått
Skicka ett meddelande till mig med din e-postadress så kollar jag, vet att det har varit en bugg i synken mellan forumet och Patreon under en period. Så det kan hända att du inte blivit inlagd i gruppen.
Jag får osäker anslutningsvarning inne i trådarna, misstänker reklamen strular, men det kan ju vara något annat.
Misstänker Melitta barista reklamen. Kört ett 20-tal tester, varje gång den dyker upp så blir det varningstriangel i adressfältet.