Reklam i forumet

F-n, vad ni är snabba… :rofl:

Så här tänker jag nu:

samt

3 gillningar

Tack, det blir mycket bättre.

Blev så här med mörkt tema. Plus att reklamen kom tillbaks :laughing:

Bara för att du är smålänning behöver du inte överdriva… :slight_smile:

1 gillning

Man börjar undra hur mycket pengar som måste dras in på detta med tanke på tiden som @janbolmeson lägger på banners istället för något mer produktivt… :wink:

4 gillningar

Kanske ingen fara, svaret hittar du in avsnittets rubriksättning :wink:

Viskar: Om så vore fallet hade han gjort något annat istället för jaga mer intäkter…
Host Spirecta simulering host (uttalas med munnen i armvecket)

1 gillning

Överdriver aldrig,bara 100% ärlig kompis :joy::grin:

2 gillningar

Hur byter du fonder så ofta om du undviker internetbankerna?

Internetbanken är helt gratis och Isk. Det som kostar är fonderna 0,20% i förvaltnings avg. Nordnet indexfond Sverige är gratis. :+1:. Medlemskap som kostar i vissa forum och tidningar är något annat i min värld :grin: . Det kommer jag alltid undvika till 100%. Skandiabanken är också helt gratis utan kort. Det är bra så länge det finns gratis. Det är ganska ovanligt idag då allting brukar kosta :wink: .

Hörni, off-topic

2 gillningar

Hur mycket koster det för hälften så många adds? Och kan man få en cool badge på köpet? :smiley:

Haha… allt är möjligt, det är bara en prisfråga. :slightly_smiling_face:

Nej, det går på om man är medlem i patreon-gruppen här på forumet. Dvs. reklamen exkluderar alla grupp-medlemmar. Men detta jag kanske inte borde skriva. :thinking::rofl:

Hur blir man medlem i den då? Mvh snål-patreon

Jag kan tänka mig att betala en del bara för att slippa se reklam för välgödda fondförvaltare :joy:

Blir småförbannad varje gång jag ser det. Inte bra för blodtrycket. Går nog att räkna hem enbart på bättre hälsa :slight_smile:

1 gillning

Ni kan välja själva via denna länken:

1 gillning

Jo, alltså, jag är ju patreon. Men har valt en egen summa, inte 75kr/mån, har fått intrycket att man skulle få allt “ändå”? Men jag kan ju ha missförstått

Skicka ett meddelande till mig med din e-postadress så kollar jag, vet att det har varit en bugg i synken mellan forumet och Patreon under en period. Så det kan hända att du inte blivit inlagd i gruppen.

2 gillningar

Jag får osäker anslutningsvarning inne i trådarna, misstänker reklamen strular, men det kan ju vara något annat.

Misstänker Melitta barista reklamen. Kört ett 20-tal tester, varje gång den dyker upp så blir det varningstriangel i adressfältet.