Riktlinjer på forumet?| (Kontakta moderatorer för fortsatt diskussion)

Hej.

Jag är ny här men har redan fått flaggor och inlägg borttagna i vad jag trodde var en helt okej post. Överallt här ser jag hån mot donald Trump. Kallar honom fula saker, hackar ner på utseende. Inlägg som vad jag ser får vara kvar.

Hur kommer det sig att mitt inlägg som bara bidrog med min syn på honom som västvärldens räddare, togs bort när aggressiva personer verkar få hålla på hur de vill?

Vänligen upplys mig om det här tack.

4 gillningar

Hej

Jag började följa RT sedan 2021, och är en PATREON - och orsaken till varför jag är med och PATREON?
Jo, det var att jag vill enbart ha et forum där vi diskutera Ekonomi, och kunna ställa “dumma frågor” som en småsparare och lära mig i både bra och som nu i skakiga tider om hur man skall tänka/agera.

Men om några skriver lustiga saker så ka jag förstå, och om jag tycker det blir för mycket så…tystar jag helt enkelt den tråden.

Men vad jag inte förstå, varför du vill fortsätta att diskutera “rättighet” och varför du blir spärrad, så skulle jag vilja be dig att konatkat RT direkt och inte via en tråd…

1 gillning

Hej, jag tog bort ett av dina inlägg och missade att informera om anledningen.

Trump, USA mm är väldigt känsligt och vi gör vårt bästa för att behålla en god ton.

Jag tog bort ditt inlägg du jag upplevde det som ett potentiellt startskott till en argumentation som högst troligen hade slutat illa.

RT-forumet är i första hand:

Jag stänger tråden nu, du är varmt välkommen att skriva till mig direkt.

3 gillningar

Varmt välkommen att diskutera med mig eller moderatorer direkt! Vi gör vårt bästa för att moderera 100-tals nya inlägg om börsläget just nu.