Savelend sponsrat avsnitt på RikaTillsammans - hur tänker ni?

Vill först poängtera och understryka:
Utan att värdera eller kritisera”. Jag förstår helt å hållet att det är en del i att skapa content. :slight_smile:

Tänkte väl främst på det avsnittet ja med Charlie Söderberg :slight_smile:

Men ja, du har kanske rätt, att man bör se det smed fokus på (likväl som titeln ger:) ett rikt liv och inte Savelend. Tycker dock inte att man kan jämföra ett 30 minuters intervju med en representant från ett företag som med 90 sekunders reklam.

Savelend får en del kritik och ris, lite neutrala kommentarer, men föga ros i forumet. Funderar lite på hur Ni ställer Er till att ha en representant i ett avsnitt, utan att lyfta de punkterna, om än snabbt? Nu är Ni ju inte reportrar och har kanske inte som uppgift att gräva och granska, men Ni representerar och är iaf en röst från forumet med dess medlemmar tänker jag.

Om jag hade lyssnat på avsnittet, utan att ha koll på den tråden och forumet - hade jag uppfattat avsnittet som att detta är någonting Ni förespråkar.

Nu kommer en grovt dragen jämförelse:
Hade du kunnat tänka dig bjuda in Jimmie Åkesson (eller annan kontroversiell filur som går emot ens värdegrund)?
Hade du klarat det utan att ifrågasätta politikiska punkter och bara hålla dig till poängen “Ett rikt liv”?

Än en gång: inget ont menat, bara nyfiken. Dessutom tyckte jag om avsnittet i sig :slight_smile: