Fick sparken tidigare i veckan som julklapp sÄ kÀnner mig igen mig i videon.
KĂ€nner lite samma. ![]()
Högkostnadskortet för mediciner gick ut hÀromveckan, sÄ har lagt 1500kr pÄ mediciner sen sjukersÀttningen kom igÄr. ![]()
Men alla utom tvÄ klappar Àr fÀrdigköpta.
TvÄ disktrasor ska virkas.
TvÄ sorters kakor bakas.
Laxcheesecake fixas.
Tomteparad besökas (kanske).
Bröd bakas.
Paket slÄs in.
Granpynt ska hittas, förrÄdet Àr kaos efter grilldelar och slangvinda belamrat utrymmet. ![]()
Men det lÀr bli Jul i Är med, Àven om jag inte orkar med allt pÄ listan.
Men idag Àr planen rullrÄn och nötkakor. ![]()
![]()
Gud vad trist, kÀnner med dig. Ibland kan man verkligen fundera pÄ arbetsgivares tajming (hörde om ett annat som varslade veckan innan semester).
Ă
andra sidan, kanske det Ă€r en fantastiskt öppning inför 2025 Ă€ven om det inte kĂ€nns sĂ„ nu? Kanske till och med en möjlighet att frĂ„ga sig: âvad Ă€r det bĂ€sta med att fĂ„ sparken nu?â ![]()
Oj sÄ trÄkigt besked, har du kommit igÄng med ditt företag
Nope, men nu blev det lite mer eld i baken. Ett tecken frÄn universum. ![]()
à andra sidan, kanske det Àr en fantastiskt öppning inför 2025 Àven om det inte kÀnns sÄ nu?
Blev mer chockad Àn ledsen. I praktiken kÀnner jag mig faktiskt lÀttad och glad. Ska bli kul att gÄ in i nya Äret och försöka kicka igÄng en egen verksamhet. Kanske blir detta det bÀsta som hÀnt mig gÀllande yrkeslivet!
Endast tvÀtt, stÀdning, sopslÀngning av allt i lÀgenheten idag, sen ska tiden spenderas hos pÀronen under julen, dom fixar de mesta av mat dÀr sÄ Àr inte sÄ mycket mer att fixa haha. Ska dock köpa lite julöl, OP och gammel dansk inför julbordet, nÄgot mÄste man bjuda pÄ ![]()
@lyxigspammare beklagar stort beskedet, hoppas du fÄr igÄng verksamheten!
TrÄkigt att lÀsa!
Hoppas det löser sig för dig snarast.
En kommentar, hoppas du inte gÄr runt och sÀger att du blev sparkad om du egentligen blev uppsagd. VÀldigt stor skillnad.
Om du skulle söka jobb hos nÄgon och du berÀttar att du blev sparkad sÄ kan de vÀlja bort dig pga av det.