Tror den även visas när man är ny i forumet i den infon man får då.
Erfarenhetsmässigt så vet jag att hur mycket bromsar och info man än lägger in så kommer folk ändå hoppa över allt och posta tråd, om det är det som är deras mål. Folk läser inte instruktioner–det är bara att acceptera det.
Jag tycker inte det är så svårt att flytta lite trådar till feedback-kategorin, eller länka till ett pod-avsnitt lite då och då. Om alla tar någon tråd då och då och gör detta, så är “problemet” hanterat.
Nu känner jag mig dumt att ha skapat en sådan “dum” tråd (Placering av ITP1 - Nr 4 av Jonas_F) :'), så jag ber om ursäkt för det och ska göra annorlunda nästa gång.
Ska säga att jag hade läst artikel om pensionen i RT innan jag frågade och hittade inte visa av mina frågor besvarade där. Det är mycket svårare att hitta konkreta svar i ett tråd än i en väl strukturerad RT artikel eller tråd där första inlägg i mina nybörjare forum användare ögon.
Inget att be om ursäkt för. Det är bara gnälliga användare som inte vet hur ”nya”/”olästa”-flikarna funkar, och hur man tar bort en tråd från ”olästa”-fliken (tryck på den lilla klockan och välj ”normal”).