SÖK: Kvalitetsfolk i (torr) livsmedelsindustri för ny Mastermind-grupp

La ett sök på LinkedIn i fredags och insåg att RikaTillsammans-forumet kanske är ett ypperligt ställe att försöka hitta det jag letar efter, nämligen kvalitetsfolk från (torr) livsmedelsindustri som skulle vara intresserade av att ingå i en Mastermind-grupp tillsammans med mig.

På LI skrev jag:

Har just avslutat en tre-timmar lång dragning av den eminente, kunnige och rolige Rikard HellqvistBergström & Hellqvist AB om nyheterna i BRC Food revison 9.

Har i slutet av förra året klivit in som tillförordnad kvalitetschef hos en av mina kunder i livsmedelsbranschen som jag arbetat med i snart tio år, och dagens utbildning väckte idéen att dra igång en MasterMind-grupp (max 7 deltagare) för kvalitetschefer/ansvariga i livsmedelsbranschen, gärna riktat mot torra produkter.

Eftersom jag har ägnat mig mest åt läkemedelsbranschen tar jag tacksamt emot kopplingar till folk som matchar beskrivningen som vore intresserade av att snacka lite förutsättningslöst om det vore av intresse!

Hör av er, med andra ord - antingen via en kommentar nedan eller lägg ett DM eller ett mail vettja!

(med tillhörande doodle så klart:)

Man kan väl se den doodlen som ett test, om man vet vad jag snackar om där, så kanske man är rätt för ‘jobbet’! Och ‘jobbet’ är alltså att ingå i en Mastermind-grupp, tillsammans med mig, tänker vi är max 7 pers, som ses över Zoom månatligen i 1,5 timme eller så - ett sätt att bolla frågor och funderingar och dela med oss av vad som funkar/inte funkar, och därmed bli bättre på det vi gör, var och en för sig, tack vare tillsammans-skapet.

Om du känner dig träffad, snälla tjoa till mig.
Eller om du vet någon som skulle kunna passa in, så kan du väl tjoa till dem?
:pray:

1 gillning