Min första post var ju dock att jag tyckte att detta inte var relevant Jag har också i andra poster gett exempel på saker jag tycker är relevant och och som funkar, så missa inte helheten, please
Spot var 8:e minut vore nog svårsmält, andra poddar jag lyssnar på har en spot/read på 30-60 sek någonstans de tio första minuterna, och sedan ett snabbt tack till sponsorerna på slutet.
När det gäller banner eller kanske kort textreklam mellan inlägg någon gång per tråd tänker jag att det kunde funka. Jag vet att du t ex inte gillar kreditkortsreklam och sånt, men jag tycker sådan reklam kunde passa om det tydligt markeras som reklam och inte ser ut som redaktionellt inehåll. Håll det på armlängds avstånd från dig. Pensionsrådgivare, fondförvaltare, aktiva fonder, tjänstepensionsförvaltare, bilreklam, vitvaror och annat passar ju in (och diskuteras på forumet), plus helt orelaterade generella varor. Husbyggare.
Vissa saker tycker jag inte du ska tillåta som reklam, t ex forex eller dyra cfd:er.
Viktigt att bannern inte är sticky när man scrollar så att den tar upp permanent plats på åtm mobilskärm. Sticky banner med rörelse i gör det omöjligt att läsa text, så det är obra även på stor skärm.