Så är det Jan vi bor i Sverige och ska undvika Slaviska (CZ) namn när det gäller fondrobotar ![]()
Eller vi kan göra det enkelt
GÖR SOM JAG SÄGER 
GSJS 
Vad säger du schefen @janbolmeson ? Annars får du fråga @carolinebolmeson ? Då får vi göra rätt från början haha
Skulle det vara ett namnförslag? Låter som en fyllehund som försöker sig på rövarspråket 
Hahaha 
. Tackar 
Jag är 100% utlänning och tydligen granne till er.
Är med på att det helst ska vara ett svenskt namn men än så länge leder jag med mitt förslag 
Rikard Bolson.
Där finns både koppling till forumet: Rika(rd) och till forumets pappa Jan Bol(me)son.
Slå det den som kan! 
… följs av tre tips, ska det vara så?
Mina förslag på botens namn är eRika Widfond (apropå breda globalfonder)
Alternativen eRik-Attilla Samsson, eRika Tilly-Samsson
Samtliga namn som finns registrerade enl SCB.

