Swish (och Northmill) har problem

Aargh. Jag behöver fyll på mitt Northmill-kontot, men har problem med Swish. Det fungerade inte heller igår när jag försökte - en dag är ju OK, två dagar inte. Jag kan inte se Swish-historik, och vet inte vilken Swish-nummer Nortmill använder, kan jag hitta den någonstans från hemsidan? Jag försökte, men kunde inte hitta den.

Jag kollade olika alternativ, men det verkar ta två bankdagar, dvs kontot fylls nästa veckan…

Och man kan ha kontokredit, men vill inte betala extra när jag behöver inte.

Swish har problem.

4 gillningar

Ok, det måste vara orsak - bara att vänta.

1 gillning

Swish borde fungera innan fredag den 27 december men skulle det inte det så kan du föra in pengar den 27 december och när man för in pengar till Northmill är det som en kontoinsättning så det blir på samma dag.

2 gillningar

Nu säger Swish hemsida att allt fungerar (disturbance resolved) - men det går fortfarande inte att se historik, eller fylla på. Får väl vänta tills fredag.

Varför inte ha northmil sparkonto? Då kan man föra över pengar smidigt mellan konto även om swish inte fungerar :+1::raising_hand_man: @Heikkisj

1 gillning

Kortet är ny för mig, jag har inte hunnit börja med sparkonto. Dessutom jag helt enkelt trodde inte att Swish-problemet kunde kvarstå flera dagar - men ska definitivt göra det!

Ser ut som allt fungerar nu. Testa swisha :+1:

Yes, det fungerade!!! Tack för hjälpen!

1 gillning