Hoppas ingen tog SMS lån på 80 000 för att se Sverige torska 1-5 i gruppspelet.
Var i Kiev 2012, fantastisk upplevelse trots att vi redan hade åkt ut efter andra gruppspelsmatchen! Var självklart betydligt billigare och kanske roligare plats att följa på men att följa Sverige i mästerskap på plats är stort och stämningen och allting runtomkring är fantastiskt. Definitivt ett minne för livet
Fotboll är så jäkla tråkigt att se på. Jag hade lätt tagit SMS-lån för att slippa se om det krävdes
Tänk dig att belåna sig, åka till USA och slösa 100k, bara för att se Sverige förlora 5-1 mot några apelsiner.
Jag är ateist men det är lite som att gud ger dig fingret och sätter dig på plats igen.
Ja, jag är väl inte målgruppen ![]()
Och jag är medveten om att Sverige ff kan vinna VM.
Även om de vunnit så är stora sms-lån en kass idé för nöjesresor om man har små marginaler.
Speciellt när det fanns ofantligt många trevliga arrangemang och fester i varenda stad och by på hemmaplan.
Bara för de förlorade gör det inte till en sämre idé. Den var dålig från början.
SMS-lån är väl ok för en schysst kostym eller acceptabel bil, om jobbet kräver det.
Eller om nåt går sönder och du inte har den buffert du borde ha.
Förvånas över när vi läser denna tråd, varför inte fler skapar egna krediter som man kan belåna.
Eller är det överkurs för en vanlig person i Sverige idag.
VSOMM