Ta SMS-lån för att åka på fotbolls-VM - försvarbart?

Hoppas ingen tog SMS lån på 80 000 för att se Sverige torska 1-5 i gruppspelet.

9 gillningar

Var i Kiev 2012, fantastisk upplevelse trots att vi redan hade åkt ut efter andra gruppspelsmatchen! Var självklart betydligt billigare och kanske roligare plats att följa på men att följa Sverige i mästerskap på plats är stort och stämningen och allting runtomkring är fantastiskt. Definitivt ett minne för livet

1 gillning

Fotboll är så jäkla tråkigt att se på. Jag hade lätt tagit SMS-lån för att slippa se om det krävdes

9 gillningar

Tänk dig att belåna sig, åka till USA och slösa 100k, bara för att se Sverige förlora 5-1 mot några apelsiner.

Jag är ateist men det är lite som att gud ger dig fingret och sätter dig på plats igen.

Ja, jag är väl inte målgruppen :slight_smile:

Och jag är medveten om att Sverige ff kan vinna VM.

Även om de vunnit så är stora sms-lån en kass idé för nöjesresor om man har små marginaler.

Speciellt när det fanns ofantligt många trevliga arrangemang och fester i varenda stad och by på hemmaplan.

Bara för de förlorade gör det inte till en sämre idé. Den var dålig från början.

4 gillningar

SMS-lån är väl ok för en schysst kostym eller acceptabel bil, om jobbet kräver det.

Eller om nåt går sönder och du inte har den buffert du borde ha.

1 gillning

Förvånas över när vi läser denna tråd, varför inte fler skapar egna krediter som man kan belåna.
Eller är det överkurs för en vanlig person i Sverige idag.

VSOMM