đŸ«¶ TacksamhetstrĂ„den

Tacksam för soliga, glada och lekfulla timmar med hund i skog idag.

10 gillningar

Jag Àr tacksam för att jag vÄgade ta steget och börja en ny utbildning istÀllet för att vara kvar pÄ jobbet.

16 gillningar

Tacksam för varje dag som gÄr bra och styrkan för att klara de mindre bra dagarna.

12 gillningar

Jag Ă€r tacksam över att fĂ„ spela brĂ€dspel online med vĂ€nner frĂ„n det hĂ€r forumet😊

12 gillningar

Jag Àr tacksam för att jag har en omtÀnksam familj.

9 gillningar

Jag Àr tacksam för att jag orkade sortera och flytta alla mina godis och chokladformar idag, frÄn tvÄ lÄdor till en hylla i bokhyllan. :blush::gift_heart:

11 gillningar

Tacksam för RT och 4 hinkar.
“Sitter lugnt i bĂ„ten och missar alla tĂ„g” pĂ„ ett helt annat sĂ€tt idag. :slight_smile:

7 gillningar

Tacksam för mitt otroligt utvecklande och roliga jobb, att jag trots RA-skov ÀndÄ hittar hyfsat bra sÀtt att trÀna CrossFit pÄ och över att jag hittade hit och har en stabil ekonomi som sjÀlvstÄende, och stark!:muscle:t4::partying_face:

8 gillningar

Jag Ă€r tacksam för att jag kunde sova lĂ€nge idag och ikvĂ€ll blir det pizza! :pizza: Även tacksam för @axr. :heart:

8 gillningar

Jag Àr tacksam för att vÄrt lager Àntligen svarade pÄ en gammal reklamation dÀr kunden bestÀllt fel produkt och ville returnera. Kunden blev glad att de kan returnera.

8 gillningar

Är tacksam för att jag började mĂ„nadsspara som 41-Ă„ring. Gott om tid att nĂ„ mitt mĂ„l till pensionen. :partying_face:

Tack RT för inspirationen. :heart:

11 gillningar

Att det finns mat i mataffÀren, och att det inte Àr val i Är.

5 gillningar

Tacksam att sambon och 1Äringen Äkte ut ett tag igÄr, att min far kom förbi och dÀrmed fick gjort lite mer Àn jag hunnit sjÀlv pÄ samma tid, med pÄgÄende trapprenovering.

Samma vinylgolv som pÄ övervÄningen ska lÀggas pÄ trappstegen.
Det tar tid, med svÀngd trapp Àr det mÄnga vinklar att tÀnka pÄ, men kÀnns att det puttrat lite framÄt med igen efter att ha stÄtt still sen i höstas nÀr vi hade vÄrt förkylnings-race :grinning:

7 gillningar

Jag Àr tacksam över att mina Äldrande förÀldrar fortfarande har knoppen i behÄll och att de hÀnger med hyfsat fysiskt ocksÄ. Det Àr inte alla förunnat pÄ min sida 50-strecket.

Jag Àr ocksÄ tacksam över att mina tvÄ barn funnit sig sÄ vÀl till rÀtta i och pÄ vÀg in i vuxenlivet. NÄgonstans kÀnner jag att jag andas ut ocksÄ. :sweat_smile:

p.s. Jag Àr ocksÄ bonustacksam över att @guldkant Àndrade sin banner efter att jag rÀttat rubriken. Det vÀrmde ett sprÄkpolishjÀrta och gick inte omÀrkt förbi. :heart:

15 gillningar

Jag Àr tacksam för att denna trÄden skapades. :heart:
SjÀlv letar jag varje dag upp 2-3 saker om dagen som gör mig tacksam och försöker dela dem med nÀra och kÀra för att vÀcka deras tankar kring tacksamhet :pray:t3:

13 gillningar

Tacksam att min fru fortfarande lever och mÄr bÀttre Àn förut efter lÄng tids sjukdom.

Tacksam för vÄr dotter och vÄrt hem vi kÀmpat oss till.

Tacksam att vi trots hennes sjukskrivning klarar att spara pengar och kan bo kvar i vÄrt hem.

21 gillningar

Jag ocksÄ, jag har prenumererat pÄ trÄden för att se alla inlÀgg.

5 gillningar

Tacksam för att vi Àr friska, klyschigt men sant, pengar betyder nada nÀr man Àr sjuk.

11 gillningar

Idag Àr jag tacksam för att min 42 Äriga kropp fortfarande klarar och hÀnger med att tÀvla i vanlig klass i BJJ och att jag Ànnu inte behövt börja anmÀla mig till gubbklassen :joy:

10 gillningar

Tacksam över att ha lÀst Steve Jobs sjÀlvbiografi innan jag fick ett trÄkigt besked pÄ jobbet. NÀr han sparkades frÄn Apple blev han lycklig över att vara fri och nybörjare igen. Inga förpliktelser!

14 gillningar